  • 1. Data: 2003-03-25 15:26:18
    Temat: wypowiedzenie
    Od: d...@o...pl

    mam umowe na czas nieokreślony, pracuje juz ponad rok ale w umowie mam klauzule
    że moge rozwiazać umowe za dwutygodn. wypowiedzeniem
    czy bedzie zgodne z pawda jesli w wypowiedzeniu powołam sie na art. 33 KP?
    czy mam może podac jakiś inny albo nic nie pisac?

  • 2. Data: 2003-03-25 15:27:26
    Temat: Re: wypowiedzenie
    Od: d...@o...pl

    głupota nie boli ta umowa jest oczywiście na cza określony do 2003 (maj)

  • 3. Data: 2003-03-25 15:39:24
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia 25 Mar 2003 16:27:26 +0100, d...@o...pl zakodował:

    >głupota nie boli ta umowa jest oczywiście na cza określony do 2003 (maj)

    No to na nic nie musisz się powoływać. "Wypowiadam z zachowaniem
    okresu wypowiedzenia umowę pomiędzy, zawartą dnia. Z poważaniem
    dymnpna" Dla jasności możesz jeszcze dodać "umowa ulega rozwiązaniu z
    dniem (tu wpisujesz odpowiednią sobotę)".

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 4. Data: 2003-03-25 15:47:39
    Od: d...@o...pl

    > Pozdrawiam,
    > Kaizen x...@c...sz zanim zapytasz odwiedź www.google.com
    > GG 2122; ICQ#: 64457775
    > e-mail Rot13 coded

    dzięki
    strasznie mnie rozsmieszyłeś ale nie pytaj czym :-)
    pozdrawiam