    From: " " <w...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Głupota pilota śmigłowca
    Date: Sat, 19 Jul 2008 16:01:44 +0000 (UTC)

    Któryś już raz, bardzo nisko nad moim blokiem przelatuje nisko śmigłowiec. Nie
    potrafię ocenić dokładnie wysokości nad dachem, ale jak dla mnie jest to
    niebezpieczne, tym bardziej, że drugi raz się zdarzyło, że ten pilot nad
    sąsiednim blokiem szybko nawracał na tym samym niskim pułapie. W mojej okolicy
    lata dużo śmigłowców, bo jest i szpital z lądowiskiem i szkoła oficerska, ale
    takiej głupoty to jeszcze nigdy nie widziałem. Stąd mam pytanie: "Gdzie się
    zgłasza takie zachowanie pilota i jakie dane trzeba dostarczyć? Czy wystarczy
    mniej więcej typ, oznaczenie na śmigłowcu i np. kolor oraz godzina i data
    zaistnienia sytuacji?". Z góry dziękuję za pomoc.