    From: Duzy Mis <d...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: "Głos do protokołu" - prośba o wyjaśnienie
    Date: Thu, 09 Feb 2006 14:43:22 +0100

    Witam

    Obserowałem posiedzenie (w postępowaniu cywilnym), na którym Sąd zamknął
    rozprawę, wyznaczył termin ogłoszenia wyroku po czym poinformował
    strony, że jeżeli pojawią się, w opinii stron, jakieś okoliczności
    mogące zaważyć na wyroku to strony mogą je zgłościć przed ogłoszeniem
    wyroku w formie cyt. "głosu do protokołu".
    Mam prośbę o wyjaśnienie na czym polega taka forma "komunikacji" z sądem
    po zamknięciu rozprawy ? Jaką formę ma mieć przekaz informacji: złożenia
    pisma (jeżeli tak to jakie reguły musi spełniać pismo), stawienia się
    osobistego strony i złożenia oświadczenia ustnego ?
    Nie potrafię znaleźć dopwiedzi na te pytania w kpc. Mam nadzieję, że
    niczego nie przekręciłem.

    Pozdrawiam
    Duży Miś