  • Data: 2007-08-20 08:16:29
    Temat: Geodeta i wyznaczanie granic
    Od: noelka <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Czy ktos moze mi odpowiedziec na pytanie jak to jest z geodeta i
    wyzanaczaniem granic działki.
    Chodzi mi o to czy jesli geodecie zleci sie wyznaczenie granicz
    (dokładniej odnowienie) działki to czy jego obowiązkiem jest
    wyznaczenie całej granicy czy tylko wyznaczenie dwoch z jednej strony
    działki i reszte "na oko" jak to zrobił u mnie???

    Ile to kosztuje bo u mnie skasował 1000zl za slupek a jak mu
    powiedziałam zeby zrobił reszte granice tak ze słupkami to stwierdził
    ze mne nie bedzie na to stac bo powyzej 3slupków to 1500 od
    slupka !!!!!

    Czy jesli granica "jest juz odnowiona" to musi geodeta podpisac z
    wlascicielem jakies papiery w urzedzie? ile ma na to czasu? A co jesli
    ani on ani wlasciciel nie dokonaja podpisu w wymaganym czasie?? czy
    liczy sie to jako niewykonana robota???

    dzieki
    noelka