  • Data: 2008-12-19 13:46:44
    Temat: Gdzie zarejestrowac wlasna firme? (miasto)
    Od: "Sum" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zastanawiam sie gdzie zarejestrowac wlasna firme, w sensie miejsca
    zameldowania a realnego prowadzenia dzialalnosci.

    Powiedzmy ze mam zameldowanie w Warszawie, tam mieszkam, ale mam zamiar
    przeniesc sie do Lodzi w ktorej chce prowadzic wlasna firme. W Lodzi w
    najlepszym wypadku mialbym zameldowanie tymczasowe. No i teraz nie wiem co
    zrobic. Gdzie lepiej zarejestrowac moja dzialalnosc... Dodam ze moja firma
    bedzie uslugowa i wszelkie prace bede w niej prowadzone u klienta.

    Doczytalem sie jeszcze ze adres dzialalnosci firmy bedzie obciazony
    dodatkowymi podatkami, czy tez zwiekszonymi podatkami odnosnie metrazu
    pomieczen przeznaczonych na firme. Jednak... ja tam tylko bede mieszkal,
    wszystko jest wykonywane u klienta, czy nawet wtedy bede musial placic
    dodatkowo za takie mieszkanie?

    Tak wiec jakie sa argumenty za i przeciwk w przypadku rejestracji firmy na
    adres pod ktorym sie jest zameldowanym, a adresem tymczasowym pod ktorym sie
    realnie mieszka?

    Pozdr.