  • Data: 2008-12-19 16:16:04
    Temat: Re: Gdzie zarejestrowac wlasna firme? (miasto)
    Od: "Sum" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Działalność się rejestruje wg miejsca zamieszkania przedsiębiorcy.
    > Do tego podaje się miejsce wykonywania działalności, jak nie ma stałego
    > miejsca to można
    > podać "u klienta" czy "teren całego kraju" i tyle.

    Miejscem zamieszkania przedsiebiorcy moze byc np. miejsce tymczasowego
    zameldowania, czy tez jest to dowolne (bez potrzeby meldunku)?

    I jeszcze taka sprawa. Bo jesli przedsiebiorca jest gdzies zameldowany w
    odleglym miejscu od miejsca wykonywania pracy to pozniej moze byc klopot z
    chodzeniem do ZUS i US co miesiac (aby zanosic papiery, do podbicia itp).
    Oto mi wlasnie chodzi tez zeby nie musiec latac co miesiac po roznych
    miastach a wszystko miec na miejscu (calkiem innym nizeli jestem zameldowany
    na stale)

    Pozdr.