  • 21. Data: 2004-11-02 16:32:52
    Temat: Re: Gdzie przepis, ze znak B-2 zakaz wjazdu, moze być po lewej stronie?
    Od: "Wiesiek" <r...@p...onet.pl>

    Tak, to wydaje się logiczne, tylko czy naprawde taki przepis obowiązuje...?

    pozdr

    Wiesiek

  • 22. Data: 2004-11-03 06:09:02
    Od: "pisarz" <q...@q...co>

    > Tak, to wydaje się logiczne, tylko czy naprawde taki przepis
    obowiązuje...?
    Muszą być jakieś przepisy regulujące zasady oznakowania. Czy cytowane
    przez Lesio5 rozporządzenie nie reguluje tej sprawy? Może być to również
    zarzut wobec zarządcy drogi o złe oznakowanie.
    Darek

  • 23. Data: 2004-11-03 07:34:31
    Od: "Wiesiek" <r...@p...onet.pl>

    Tak, tak będę argumentował. Przy okazji tam jest takie oznakowanie, że kto
    wjedzie w tę ulicę wcześniejszą, to juz z niej nie wyjedzie i nie zawróci bez
    złamania przepisów, zakazów wjazdu i zatrzymywania się...brawo nasi spece od
    oznakowania :))
    Nie wiem czy przeczytałeś, ktos następnego dnia znak poprawił, wyprostował i
    obrócił....Ale teraz przy moich świadkach sąd będzie miał kłopot z ustaleniem
    stopnia uszkodzenia znaku, a więc ze stwierdzeniem mojej winy.

    pozdrawiam

    Wiesiek

  • 24. Data: 2004-11-03 08:19:40
    Od: "pisarz" <q...@q...co>

> [...]
    zawróci bez
    > złamania przepisów, zakazów wjazdu i zatrzymywania się...brawo nasi
    Trochę jeżdżę po kraju i czasami łapki opadają widząc oznakowanie.
    Najczęstszym przykładem jest koniec ograniczenia prędkości za
    skrzyżowaniem.
    Tak więc wspomniany przeze mnie brak zakazu skrętu może być kiepskim
    argumentem. Ale przed sądem należy wytoczyć każdą artylerię, nawet
    najmniejszego kalibru.

    > Nie wiem czy przeczytałeś
    Przeczytałem.

    > ktos następnego dnia znak poprawił, wyprostował i
    > obrócił
    Nie przypuszczam by to był ktoś (a szczególnie policja), tylko służby
    drogowe. Stamtąd postarałbym się o kwity o naprawie. Musi być jakieś
    zgłoszenie uszkodzenia (wg mnie to ważne, a zwłaszcza jego data, może jest
    tam zdjęcie), zlecenie naprawy i sama naprawa (też ważne, bo naprawione po
    01.11).

    > Ale teraz przy moich świadkach sąd będzie miał kłopot z ustaleniem
    > stopnia uszkodzenia znaku, a więc ze stwierdzeniem mojej winy.
    Jest kilka ale.
    Dla sądu policjant jest najwiarygodniejszym świadkiem.
    Są orzekający wychodzący z założenia, że policjant ma zawsze rację i kara
    musi być.

    Życzę wytrwałości w boju. Poinformuj o wynikach, wszystkim może się to
    przydać.
    Darek

  • 25. Data: 2004-11-03 15:15:49
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Wiesiek" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jeju, strasznie miałem długi post do cięcia..raptem 5-6 linijek...

    Ale nadal to dla Ciebie jest zbyt trudne. Poobserwuj jak robia to inni. Źle
    świadczy to o Twojej inteigencji.

    > Mam wrażenie,ze ta sytuacja jakos Ciebie dotyka, przyczepiasz się w
    > podobny
    > sposób...

    Co dotyka? Piszesz jak blondynka;)

    > PS. Drugi policjant brał aktywny udział w tamtym zdarzeniu, nie siedział
    > cicho
    > w radiowozie.

    I jakie ma to znaczenie?

    Pzdr
    Leszek

  • 26. Data: 2004-11-03 15:18:54
    Temat: Re: Napisałem skargę do inspektoratu...co z tego bedzie..zobaczymy
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Obaj policjanci przeprowadzali czynnosci słuzbowe, czytali moje dokumenty,
    > pouczali mnie. Drugi policjant nie spał na fotelu w radiowozie.

    Brak zwiazku. "Jesteś" w notatniku tylko jednego policjanta.Drugi mógł Ci
    pokazać środkowy palec i tak byś nic nie zrobił.

    > Oni też :)))

    Ale oni nie w czasie prywatnym a za pensję;))

    Pzdr
    Leszek

  • 27. Data: 2004-11-03 15:20:32
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "pisarz" <q...@q...co> napisał w wiadomości

    > Życzę wytrwałości w boju. Poinformuj o wynikach, wszystkim może się to
    > przydać.

    Cała Polska patrzy na Ostródę;)))))))))

    Pzdr
    Leszek

  • 28. Data: 2004-11-03 18:00:08
    Od: "Mark" <m...@w...pl>

    > Użytkownik "pisarz" <q...@q...co> napisał w wiadomości

    > Cała Polska patrzy na Ostródę;)))))))))
    >
    > Pzdr
    > Leszek
    >
    > odnoszę wrażenie że masz coś wspólnego z resortem
    taka solidarność zawodowa co?
    MM

  • 29. Data: 2004-11-03 20:37:42
    Od: "pisarz" <q...@q...co>

    > taka solidarność zawodowa co?
    Nie tylko przewróciło się od nadmiaru kasy:

    Mnie stać i mam w d.. prawo;))

    (cytat z innego wątku)
    Darek

  • 30. Data: 2004-11-04 00:35:44
    Od: "Wiesiek" <r...@o...pl>

    Mnie też stać :)) i zapewniam, że gdy przegram, bedzie apelacja.
    Traktuje to jak naukę, może kosztowną, ale prwao jest ciekawe :)))
    No i jest już kilka plusów społecznych:
    - znak jest widoczny, nie beda juz łapać nieswiadomych swojego wykroczenia
    kierowców, poprostu znak widać :)) kaska się skończy..trzeba szukac innego
    ciepłego miejsca do przyczajenia :)))
    - panowie policjanci , juz nie beda tacy pewni swego, zaczną pilnie uczyć sie
    przepisów, może sprawdzać poprawnosc znaków w mieście...troszkę więcej roboty
    za moje nie małe podatki ;))
    - im więcej takich upierdliwych kierowców jak ja ..tym lepiej dla jakości
    naszej władzy...
    - no i hi hi...musieli chyba wyjsc z ciepłego radiowozu i troszkę wytężyć
    mięsnie w zaniku i wyprostowac ten znak...brzuszki spadły...beda szybciej gonic
    przestępców....czyżby im ten znak nagle wydał się nie własciwie
    usytuowany ???;)))

    itd. itp...

    Acha i ja nie ma w d... prawa, chce aby było szanowane przez wszystkich, przez
    panów w koloże blue też :))

    Pozdrawiam

    Wiesiek

    PS. Co tam troche straconej kasy, nauka kosztuje, warto poznac procedury, prawo
    itp....w końcu studia tez kosztują ;)))