eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGdzie przepis, ze znak B-2 zakaz wjazdu, moze być po lewej stronie? › Re: Gdzie przepis, ze znak B-2 zakaz wjazdu, moze być po lewej stronie?
    From: "pisarz" <q...@q...co>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gdzie przepis, ze znak B-2 zakaz wjazdu, moze być po lewej stronie?
    Date: Wed, 3 Nov 2004 09:19:40 +0100

    > Tak, tak będę argumentował. Przy okazji tam jest takie oznakowanie, że
    kto
    > wjedzie w tę ulicę wcześniejszą, to juz z niej nie wyjedzie i nie
    zawróci bez
    > złamania przepisów, zakazów wjazdu i zatrzymywania się...brawo nasi
    spece od
    > oznakowania
    Trochę jeżdżę po kraju i czasami łapki opadają widząc oznakowanie.
    Najczęstszym przykładem jest koniec ograniczenia prędkości za
    skrzyżowaniem.
    Tak więc wspomniany przeze mnie brak zakazu skrętu może być kiepskim
    argumentem. Ale przed sądem należy wytoczyć każdą artylerię, nawet
    najmniejszego kalibru.

    > Nie wiem czy przeczytałeś
    Przeczytałem.

    > ktos następnego dnia znak poprawił, wyprostował i
    > obrócił
    Nie przypuszczam by to był ktoś (a szczególnie policja), tylko służby
    drogowe. Stamtąd postarałbym się o kwity o naprawie. Musi być jakieś
    zgłoszenie uszkodzenia (wg mnie to ważne, a zwłaszcza jego data, może jest
    tam zdjęcie), zlecenie naprawy i sama naprawa (też ważne, bo naprawione po
    01.11).

    > Ale teraz przy moich świadkach sąd będzie miał kłopot z ustaleniem
    > stopnia uszkodzenia znaku, a więc ze stwierdzeniem mojej winy.
    Jest kilka ale.
    Dla sądu policjant jest najwiarygodniejszym świadkiem.
    Są orzekający wychodzący z założenia, że policjant ma zawsze rację i kara
    musi być.

    Życzę wytrwałości w boju. Poinformuj o wynikach, wszystkim może się to
    przydać.
    Darek