    From: "Stokrotka" <o...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Gdzie należy zgłosić próbę wymszenia haraczu....
    Date: Thu, 24 Jan 2019 10:05:00 +0100

    Na mój ortograficzny mejl, w pełni darmowy, nigdy nic nie podpisywałam, nie
    prowadziłam działalności gospodaczej itp
    przychodzą faktury i inne dokumenty np ZUS, także przeterminowane.
    Wielokrotnie odpowiadałam nadawcy by się odpieprzył, ale ciągle przysyła,
    więc traktuję to jako probę wymuszenia.
    Gdzie to należy zgłosić?

    Mejle podpisane za każdym razem przez kogoś innego i za każdym razem z innej
    firmy.