  • 1. Data: 2008-07-15 10:19:59
    Temat: Gdzie mozna zlozyc skarge na spoldzielnie mieszkaniowa?
    Od: "Mr.Jack" <m...@W...org>

    Witam. Gdzie moge zlozyc skarge albo uzyskac pomoc dot. spoldzielni
    mieszkaniowej w Piasecznie pod Warszawa? Spoldzielnia wyjatkowo opieszale i
    chaotycznie podchodzi do tematu przeksztalcenia mieszkania we wlasnosciowe,
    wszelkie proby kontaktu w tej sprawie koncza sie na "nieobecnosci" osoby
    zajmujacej sie, badz ciaglym pojawianiem sie niezydentifikowanych problemow.

    Po wielu bojach udalo mi sie od nich uzyskac umowe o przeksztalcenie
    mieszkania,ale w formie zwyklego pisama a nie aktu notarialnego, po czym
    okazalo sie, ze jest to nielegalne. Od 2 miesiecy nie moge doprosic sie o
    ustanowienie aktu notarialnego, tymczasem "nagle okazalo sie", ze jest
    nalozona jakas hipoteka na grunt na ktorym stoi blok. W sumie masa
    zamieszania, zbywanie i brak checi wykonania tego jak trzeba.

    --
    Jacek "Mr.Jack" Sawicki
    http://www.motocykl.org | http://www.motocykl.org/thundercat

  • 2. Data: 2008-07-16 19:42:47
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Mr.Jack pisze:

    > Gdzie moge zlozyc skarge albo uzyskac pomoc dot. spoldzielni
    > mieszkaniowej w Piasecznie pod Warszawa?

    Trzeba wystąpić do sądu z odpowiednim powództwem. Ale chyba warto iść do
    prawnika.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."