-
1. Data: 2008-07-15 12:12:44
Temat: konsekwencje wydłużonej realizacji zamówienia
Od: JacusB <j...@g...com>
Witam, zamawiając pewien towar do domu (przez internet) otrzymałem
maila:
"Realizacja zamówienia max 7-14 dni od momentu wpłynięcia
zaliczki.Zeby zamowienie mogło pojsc oficjalnie do realizacji trzeba
przelac 50% wartosci zamowienia na NASZE KONTO NR ..."
Od wpłaty zaliczki minęło 14 dni a towaru nie ma. Kontaktując się ze
sprzedawcą okazało się, że towar będzie za tydzień. Problem w tym, że
na towar czeka ekipa, która musi czekać. Inne prace w domu też się
przesuwają o tydzień.
Jak wygląda sprawa jakiegoś odszkodowania w razie moich kosztów
wynikających z opóźnienia. Czy da się jakoś zmusić lub nakłonić
sprzedawcę do szybszej realizacji zamówienia? Na jakie przepisy się
powoływać.