  • 1. Data: 2019-04-04 09:41:57
    Temat: Gdzie jest kasa z PFE?
    Od: "Lepudruk" <k...@d...org>

    Znajomy emeryt usiłował dowiedzieć się gdzie podziała sie jego kasa z PFE.
    Odpowiedź ZUS - została przelana na konto budżetu państwa. Na pytanie:
    dlaczego prywatne pieniądze przelano na zaspokojenie apetytu nierobów
    odpowiedż brzmiala: idź pan z tym do PiS.

    Lepudruk

  • 2. Data: 2019-04-04 10:27:06
    Temat: Re: Gdzie jest kasa z PFE?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lepudruk" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >pytanie: dlaczego prywatne pieniądze przelano na zaspokojenie apetytu
    >nierobów odpowiedż brzmiala: idź pan z tym do PiS.

    Ale masz na mysli OFE sprzed paru lat, pieniadze z obligacji ?
    Idz pan z tym do Tuska :-(

    Poza tym emeryt ... wyplacamy panu z tego emeryture ...

    J.

  • 3. Data: 2019-04-04 11:14:36
    Od: n...@o...pl

    w <5ca5c036$0$489$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "Lepudruk" napisał w wiadomości grup
    >
    > Ale masz na mysli OFE sprzed paru lat, pieniadze z obligacji ?
    > Idz pan z tym do Tuska :-(

    A dlaczego Pis z powrotem nie przeksięgował ich do OFE. To czysto papierowy
    zabieg.

  • 4. Data: 2019-04-04 11:49:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    >A dlaczego Pis z powrotem nie przeksięgował ich do OFE.
    >To czysto papierowy zabieg.

    Bo tych pieniedzy rzad nie ma.
    Tusk nie zostawil ... znaczy sie ukradl :-)

    Zreszta tamte pieniadze ... tez czysto papierowe, tzn nie banknoty,
    tylko zapisy.
    I to nawet nie na papierze, tylko na dyskach..

    J.

  • 5. Data: 2019-04-04 20:07:49
    Od: "Lepudruk" <k...@d...org>

> [...]
    > zapisy.
    > I to nawet nie na papierze, tylko na dyskach..

    Jak to rząd nie ma tych pieniądzy? A gdzie są? Na Nowogrodzkiej? To skąd
    biorą na 500+ i 13-tki? Banknoty nie były papierowe? To w jakiej walucie
    płacono temu emerytowi, w rublach transferowych? Jak mógł je ukraść Tusk
    skoro były na dyskach? Dyski ukradł? Gdzie te dyski są? Na Nowogrodzkiej?
    Jak to wytłumaczysz J.F., że jakiś rząd przeksiegowuje prywatne pieniądze z
    konta na konto rządowe? Może cos na ten temat wiedzą Glapiński albo PiS
    Chrzanowski? A może ten oszukany przez prezesa Austryjak? Kto zwinął kasę i
    rżnie głupa?

    Lepudruk

  • 6. Data: 2019-04-04 22:05:47
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-04-04 o 20:07, Lepudruk pisze:
> [...]
    > wiedzą Glapiński albo PiS Chrzanowski? A może ten oszukany przez prezesa
    > Austryjak? Kto zwinął kasę i rżnie głupa?

    To nie wiesz, że mamy najcudowniejszy rząd od czasów Mieszka I i który
    przebił nawet Jezusa? Ten cienias mnożył tylko chleb i ryby, nasz
    cudowny rząd mnoży podatki, które powinniśmy płacić zapierdalając za
    miskę ryżu, bo dzięki nam żulom i nierobom żyje się lepiej. Więc morda w
    kubeł, nie dyskutuj, zapierdalaj i płać żeby rząd i prezes państwa mieli
    za co kupować głosy nierobów.

    --
    Sonn

  • 7. Data: 2019-04-04 22:56:18
    Od: n...@o...pl

    w <5ca5d39c$0$520$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...
    > w <5ca5c036$0$489$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."

    > Bo tych pieniedzy rzad nie ma.

    Jak nie ma jak ma. Są na subkontach w ZUS.

    > Tusk nie zostawil ... znaczy sie ukradl :-)

    Coś piertolisz.

    > Zreszta tamte pieniadze ... tez czysto papierowe, tzn nie banknoty,
    > tylko zapisy.
    > I to nawet nie na papierze, tylko na dyskach..

    No to tym bardziej.

  • 8. Data: 2019-04-05 13:44:54
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Hehe, ciekawe, jaki numer konta ma budżet państwa ;P
    Skarb państwa to jakieś ma.
    ZUS wyluzowany.

    A kasa z OFE nigdzie nie została przelana, bo kasy w OFE nie było.
    Kasę już dawno miał rząd - tzn. już dawno ją wydał.
    Cała ta operacja polegała na umorzeniu obligacji skarbu państwa, które były w
    posiadaniu OFE.
    OFE wcześniej zapłaciły za nie rządowi żywą gotówką z naszych składek - a potem na
    mocy ustawy te obligacje znikły.
    Zapisy pojawiły się na "subkontach ZUS" - które to z kontami w banku mają tyle
    wspólnego, co świnka ze świnką morską.

  • 9. Data: 2019-04-05 15:09:23
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-04-04 o 22:56, n...@o...pl pisze:
    > w <5ca5d39c$0$520$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."

    com...

    > Jak nie ma jak ma. Są na subkontach w ZUS.

    Tyle, że to nic nie warty zapis... Zapisy się różnią, jednak obligacja
    mimo wszystko jest bardziej wiarygodnym zapisem (i o konkretnej
    wartości) w przeciwieństwie do zapisu w ZUS-ie.

    > Coś piertolisz.

    Trochę ma rację, ukrył dług, co pozwoliło na dalsze zadłużanie nas przez
    PO i przez PiS.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 10. Data: 2019-04-05 16:32:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik nie_ma_emaila napisał w wiadomości grup
    com...
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    >Jak nie ma jak ma. Są na subkontach w ZUS.

    Jakby byly na subkontach, to by tak odpowiedziano i OP by sie nie
    pytal.

    ZUS owszem - zapisal na subkonta, ale pieniedzy nie dostal :-)

    >Coś piertolisz.

    Niestety ale nie.
    "Mialem" obligacje w OFE, Tusk je zabral, pieniedzy nie zostawil -
    znaczy sie ukradl :-)

    >No to tym bardziej.

    No ale panstwo bylo winne.
    Przyszedl Tusk, i obiecal, ze panstwo bedzie mi winne :-)

    J.