  • 1. Data: 2019-04-03 19:05:37
    Temat: RMF FM : Niesiołowski już w piątek usłyszy zarzuty w korupcyjnej seksaferze
    Od: u2 <u...@o...pl>

    https://niezalezna.pl/266041-nieoficjalnie-stefan-ni
    esiolowski-juz-w-piatek-uslyszy-zarzuty-w-korupcyjne
    j-seksaferze

    Stefan Niesiołowski ma usłyszeć zarzuty w piątek - informuje
    nieoficjalnie radio RMF FM. Właśnie na 5 kwietnia polityk został wezwany
    do łódzkiej prokuratury, która prowadzi śledztwo w sprawie seksafery z
    jego udziałem.

    Prokuratura zamierza postawić posłowi zarzuty popełnienia przestępstwa o
    charakterze korupcyjnym. Jeśli tak się stanie, Niesiołowskiemu grozi do
    10 lat pozbawienia wolności.

    Pod koniec stycznia do Sejmu wpłynął wniosek prokuratury o uchylenie
    immunitetu Niesiołowskiemu. Prokuratura Krajowa poinformowała wówczas,
    że materiał dowodowy "wskazuje na to, iż Stefan Niesiołowski w związku
    ze sprawowaną funkcją posła w okresie od stycznia 2013 r. do końca 2015
    r. wielokrotnie przyjmował korzyści osobiste w postaci usług
    seksualnych, w zamian za działania na rzecz spółek należących do
    zaprzyjaźnionych z nim biznesmenów".

    Pod koniec lutego Niesiołowski złożył wniosek o zrzeczeniu się
    immunitetu. Wcześniej zapewniał, że żadnych łapówek nie brał. Oświadczył
    też, że nie zna zatrzymanych przez CBA biznesmenów. Dopytywany poradził,
    aby pytać o sprawę "tych geniuszy z CBA". Zdaniem posła, "chodzi chyba o
    przykrywkę Kaczyńskiego".

    W związku ze sprawą zostali zatrzymani przedsiębiorcy Bogdan W.,
    Wojciech K. i Krzysztof K. Bogdanowi W. i Wojciechowi K. prokurator
    przedstawił "zarzut dotyczący udzielenia posłowi na Sejm
    Rzeczypospolitej Polskiej Stefanowi Niesiołowskiemu, co najmniej
    trzydziestokrotnie korzyści osobistej". Podejrzani mieli organizować i
    opłacać usługi seksualne "świadczone przez kobiety trudniące się
    zawodowo lub okazjonalnie prostytucją". Zostali oni aresztowani na trzy
    miesiące.

    Wobec trzeciego z mężczyzn - Krzysztofa K., któremu prokuratura
    zarzuciła, że w 2015 r. wielokrotnie ułatwił uprawianie prostytucji
    poprzez ustalanie terminów i miejsc spotkań z klientami, a także
    organizowanie środka transportu do miejsca świadczenia usług -
    prokurator zastosował środki o charakterze wolnościowym w postaci
    policyjnego dozoru i zakazu opuszczania kraju połączonego z zatrzymaniem
    paszportu.

    Zdaniem śledczych celem działania biznesmenów było pozyskanie
    przychylności posła w odniesieniu do podejmowanych przez nich
    przedsięwzięć, w tym o charakterze gospodarczym, i doprowadzenia do
    podjęcia przez posła osobistych działań polegających m.in. na wywarciu
    wpływu na ustaloną osobę, w celu zawarcia umów z podmiotami wskazanymi
    przez Bogdana W.

    Według prokuratury należące do nich spółki, działające wcześniej w
    branży restauracyjno-hotelarskiej, "uzyskały intratne kontrakty na
    dostawy miału węglowego i fosforytów dla Grupy Azoty Zakłady Chemiczne
    Police SA". Bogdanowi W. i Wojciechowi K. grozi kara pozbawienia
    wolności do lat 8, natomiast Krzysztofowi K. - do lat 5.

    Pod koniec lutego Sąd Okręgowy w Łodzi uchylił areszt wobec Wojciecha K.
    jednego z podejrzanych ws. udzielenia korzyści osobistej posłowi
    Stefanowi Niesiołowskiemu. 8 marca Sąd uchylił areszt także wobec
    Bogdana W.

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 2. Data: 2019-04-03 19:25:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    >i opłacać usługi seksualne "świadczone przez kobiety trudniące się
    >zawodowo lub okazjonalnie prostytucją". Zostali oni aresztowani na

    Ja tam sie nie znam, ale mi to wyglada na "czerpanie korzysci z
    nierzadu".

    I to moze byc bardziej uzasadniony zarzut niz inne :-)

> [...]
    >prokurator zastosował środki o charakterze wolnościowym w postaci
    >policyjnego dozoru i zakazu opuszczania kraju połączonego z

    Ale czy to karalne ? Czy w ramach wspoludzialu ?

    J.

  • 3. Data: 2019-04-03 19:44:53
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 03.04.2019 o 19:25, J.F. pisze:

    > Ja tam sie nie znam, ale mi to wyglada na "czerpanie korzysci z nierzadu".
    >
    > I to moze byc bardziej uzasadniony zarzut niz inne :-)

    jurny Stefek co najmniej 30 razy korzystał z usług seksualnych,
    opłacanych przez biznesmenów, którym co nieco załatwił w zamian, czyli
    łapówkarstwo, co jest karalne:)

    > Ale czy to karalne ? Czy w ramach wspoludzialu ?

    ułatwianie nierządu to kuplerstwo, czyli karalne:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 4. Data: 2019-04-03 20:50:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >jurny Stefek co najmniej 30 razy korzystał z usług seksualnych,
    >opłacanych przez biznesmenów, którym co nieco załatwił w zamian,
    >czyli łapówkarstwo, co jest karalne:)

    Ale to "w zwiazku z pelnieniem funkcji publicznej", a ten zwiazek to
    taki palcem na wodzie pisany.

    >ułatwianie nierządu to kuplerstwo, czyli karalne:)

    art 204 ?
    W sumie pasuje, bo za darmo chyba nie ulatwial ...

    J.

  • 5. Data: 2019-04-04 00:19:32
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 03.04.2019 o 20:50, J.F. pisze:

    > Ale to "w zwiazku z pelnieniem funkcji publicznej", a ten zwiazek to
    > taki palcem na wodzie pisany.

    nadal pełni, na szczęście zrzekł się immunitetu, wiedział, że i tak mu
    go by pozbawili:)

    > art 204 ?
    > W sumie pasuje, bo za darmo chyba nie ulatwial  ...

    nie tylko sutenerstwo, ale również kuplerstwo i stręczycielstwo jest
    karalne, zwykle alfons robi równolegle w tych trzech formach:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 6. Data: 2019-04-04 12:11:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >nadal pełni, na szczęście zrzekł się immunitetu, wiedział, że i tak
    >mu go by pozbawili:)

    Pelni, ale czy dzialania byly w zwiazku z pelnieniem funkcji ?
    Jakby zalatwial kontrakty dla Sejmu, albo sie powolywal na stanowisko
    posla.

    A tu jak rozumiem - po starej znajomosci :-)

  • 7. Data: 2019-04-04 14:41:40
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 04.04.2019 o 12:11, J.F. pisze:
    > Pelni, ale czy dzialania byly w zwiazku z pelnieniem funkcji ?
    > Jakby zalatwial kontrakty dla Sejmu, albo sie powolywal na stanowisko
    > posla.

    gdyby nie był parlamentarzystą, to guzik by im załatwił, nawet jeśli
    podsuwali by mu najlepsze dziwki w mieście:)))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 8. Data: 2019-04-04 14:55:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >gdyby nie był parlamentarzystą, to guzik by im załatwił, nawet jeśli
    >podsuwali by mu najlepsze dziwki w mieście:)))))))))

    Myslisz, ze przyjezdzal "poslem jestem, panie prezesie, czemu pan nie
    chce kupic od firmy X" ?

    A jesli prezes to stary znajomy z partii, to czy ma to zwiazek z
    pelnieniem funkcji ? :-)

    Mozna sie jeszcze powolac na wspolnych znajomych w ministerstwie ...
    ale to przeciez bez zwiazku z funkcja :-)

    J.

  • 9. Data: 2019-04-04 15:35:19
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 04.04.2019 o 14:55, J.F. pisze:
    > A jesli prezes to stary znajomy z partii, to czy ma to zwiazek z
    > pelnieniem funkcji ?

    wiadomo, że takie sprawy załatwia się po znajomości, ale trzeba mieć
    dojścia, a Stefek je ma w związku z pełnioną przez niego funkcją:)))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 10. Data: 2019-04-04 15:45:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >wiadomo, że takie sprawy załatwia się po znajomości, ale trzeba mieć
    >dojścia, a Stefek je ma w związku z pełnioną przez niego
    >funkcją:)))))))))

    No wlasnie oponuje.
    Stefek ma je (znajomosci i dojscia) w zwiazku z tymi dekadami
    dzialania w polityce.

    A funkcje tez ma dzieki tym dekadom i znajomoscia ... no i troche
    dzieki woli wyborcow.

    CBA chce z wola suwerena walczyc ? :-)

    J.