eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo!! GWARANCJA - Asus v6600 - problem !!
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 15

  • 11. Data: 2002-01-22 10:16:10
    Temat: Re: !! GWARANCJA - Asus v6600 - problem !!
    Od: "Marek Drewniak" <a...@w...iie.pz.zgora.pl>

    > Kupilem 11 lutego 2000 roku karte graficzna ASUS 6600 Deluxe.

    No mysle ze najwazniejsze czy zglaszajac wade oparles sie o gwarancje czy
    rekojmie .. jesli o rekojmie to sprawa jasna rok ni minall jeszcze jesli o
    gwarancje no to juz masz takie prawa jaie gwarancja daje .. tak mi sie
    zdaje .. tak nam na zajeciach mowili :))

    I co jeszcze wazne jesli bys zadal naprawy z tytulu rekojmi to tracisz
    gwarancje bezpowrotnie a jesli z tytulu gwarancji to tracisz rekojmie
    bezpowrotnie takie sa zasady wiec nim sie idzie z reklamacja to trza sobie
    zdawac sprawe z czego chce skozystac .. bo pozniej mi to drugie przepada
    ... no chyba ze servis to losie i nie znaja przepisow .. ale nie liczylbym
    na to :))

    Pozdrawiam
    AJA

    P.S. Przepraszam za bledy .. nei mam pod reka slownika ortograficznego ..
    :((


    > Tuz przed tymi swietami zaczalem miec z nia problemy, tzn wieszala sie,
    > windows nie chciala sie
    > na niej zainstalowac, a na innym komputerze wogule wlacza sie od razu z
    > jakimis bardzo dzuiwnymi
    > zakluceniami (jakies dziwne pkolorowe paski, litery nic nie widac itp)
    > Zanioslem ja do serwisu (Krosno - firma BIT, przy ADAXie). Mam na nia 2
    lata
    > gwarancji, wiec mi ja
    > przyjeli (oddalem ja 27 grudnia 2001). Pytalem sie przez ten czas czy juz
    > jest, ale oni wyslali ja w swiat
    > 2 stycznia i tyle ja widzieli. Ostatni raz pytalem sie w Piatek (18
    > stycznia).
    > Slyszalem, ze jezeli nie podpisywalem specjalnej umowy gwarancyjnej, to
    > serwis ma czas 14 dni roboczych
    > od zlozenia wadliwego sprzetu, na naprawe lub wymiane.
    > Slyszalem rowniez, ze po tych 14 dniach moge zadac zwrotu gotuwki lub
    nowej
    > karty. (napiszcie czy to prawda)
    > Jesli byl by brany pod uwage zwrot gotuwki, to chyba taka suma, jaka pisze
    > na rachunku, a nie tyle ile
    > jest teraz warta ( na rachunku 1322zl!!!).
    > Prosze o porade, czy dalej czekac, czy zadac zwrotu kasy, czy nowej
    karty???
    >
    > Napiszcie rowniez odpowiec na f...@o...pl (z gory dziekuje).
    >
    >
    >
    >
    >



  • 12. Data: 2002-01-23 08:26:55
    Temat: Re: !! GWARANCJA - Asus v6600 - problem !!
    Od: t...@w...pdi.net

    Marek Drewniak <a...@w...iie.pz.zgora.pl> wrote:

    > I co jeszcze wazne jesli bys zadal naprawy z tytulu rekojmi to tracisz
    > gwarancje bezpowrotnie a jesli z tytulu gwarancji to tracisz rekojmie
    > bezpowrotnie takie sa zasady wiec nim sie idzie z reklamacja to trza sobie
    > zdawac sprawe z czego chce skozystac .. bo pozniej mi to drugie przepada
    > ... no chyba ze servis to losie i nie znaja przepisow .. ale nie liczylbym
    > na to :))

    Przepisy sa takie, ze z uprawnien z tytulu Gwarancji i Rekojmii mozna
    korzystac zamiennie i nic nie przepada. Takie przynajmniej informacje
    dostalem z Federacji Konsumentow.

    > Pozdrawiam
    > AJA

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (...)


  • 13. Data: 2002-01-24 10:19:04
    Temat: Re: !! GWARANCJA - Asus v6600 - problem !!
    Od: "Marek Drewniak" <a...@w...iie.pz.zgora.pl>

    >
    > > I co jeszcze wazne jesli bys zadal naprawy z tytulu rekojmi to tracisz
    > > gwarancje bezpowrotnie a jesli z tytulu gwarancji to tracisz rekojmie
    > > bezpowrotnie takie sa zasady wiec nim sie idzie z reklamacja to trza
    sobie
    > > zdawac sprawe z czego chce skozystac .. bo pozniej mi to drugie
    przepada
    > > ... no chyba ze servis to losie i nie znaja przepisow .. ale nie
    liczylbym
    > > na to :))
    >
    > Przepisy sa takie, ze z uprawnien z tytulu Gwarancji i Rekojmii mozna
    > korzystac zamiennie i nic nie przepada. Takie przynajmniej informacje
    > dostalem z Federacji Konsumentow.
    >
    No popatrz a z tego co ja na zajeciach z prawa gospodarczego sie
    dowiedzialem to masz mozliwosc do skorzystania z dwoch .. ale jak juz jedna
    z nich wybiezesz i w oparciu o nia zareklamujesz to druga przepada ... Nie
    przypuszczam by wykladowca mial jakis udzial a tym ze klamal .. ?

    AJA

    > > Pozdrawiam
    > > AJA
    >
    > Z powazaniem
    > Tomasz Leszczynski
    > (...)



  • 14. Data: 2002-01-24 15:31:10
    Temat: Re: !! GWARANCJA - Asus v6600 - problem !!
    Od: t...@w...pdi.net

    Marek Drewniak <a...@w...iie.pz.zgora.pl> wrote:

    > No popatrz a z tego co ja na zajeciach z prawa gospodarczego sie
    > dowiedzialem to masz mozliwosc do skorzystania z dwoch .. ale jak juz jedna
    > z nich wybiezesz i w oparciu o nia zareklamujesz to druga przepada ... Nie
    > przypuszczam by wykladowca mial jakis udzial a tym ze klamal .. ?

    http://arch4.rp.pl/a/rz/1998/09/19980915/19980915012
    8.html

    Juz by musial z prof. Letowska dyskutowac, ja sie nie podejmuje - moze o
    tyle, ze swiadczenia z tytulu rekojmii i gwarancji sa odrebne :-)

    > AJA

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (...)


  • 15. Data: 2002-01-24 22:00:13
    Temat: Re: !! GWARANCJA - Asus v6600 - problem !!
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > > Kupilem 11 lutego 2000 roku karte graficzna ASUS 6600 Deluxe.
    >
    > No mysle ze najwazniejsze czy zglaszajac wade  oparles sie o gwarancje czy
    > rekojmie .. jesli o rekojmie to sprawa jasna rok ni minall jeszcze jesli o
    > gwarancje no to juz masz takie prawa jaie gwarancja  daje .. tak mi sie
    > zdaje .. tak nam na zajeciach mowili :))
    >
    > I co jeszcze wazne jesli bys zadal naprawy z tytulu rekojmi to tracisz
    > gwarancje bezpowrotnie a jesli z tytulu gwarancji to tracisz rekojmie
    > bezpowrotnie

    no, nie do konca sie traci tylko co tej akurat wady rzeczy ktora spodowala
    kazdorazowa realizacje z tytulu uprawnien rekojmi/gwarancji
    Wiec jak karta znowu siadze znowu mozesz wybierac czy rekojmia czy gwarancja
    (tzn. nie mozesz :), bo podobno termin rekojmi ci uplynal)

    pozdrawiam
    mateusz droba

    takie sa zasady wiec nim sie idzie z  reklamacja to trza sobie
    > zdawac sprawe z  czego chce skozystac .. bo pozniej mi to drugie przepada
    > ... no chyba ze servis to losie i nie znaja przepisow .. ale nie liczylbym
    > na to :))
    >
    > Pozdrawiam
    > AJA
    >
    > P.S. Przepraszam za bledy .. nei mam pod reka slownika ortograficznego ..
    > :((
    >
    >
    > > Tuz przed tymi swietami zaczalem miec z nia problemy, tzn wieszala sie,
    > > windows nie chciala sie
    > > na niej zainstalowac, a na innym komputerze wogule wlacza sie od razu z
    > > jakimis bardzo dzuiwnymi
    > > zakluceniami (jakies dziwne pkolorowe paski, litery nic nie widac itp)
    > > Zanioslem ja do serwisu (Krosno - firma BIT, przy ADAXie). Mam na nia 2
    > lata
    > > gwarancji, wiec mi ja
    > > przyjeli (oddalem ja 27 grudnia 2001). Pytalem sie przez ten czas czy juz
    > > jest, ale oni wyslali ja w swiat
    > > 2 stycznia i tyle ja widzieli. Ostatni raz pytalem sie w Piatek (18
    > > stycznia).
    > > Slyszalem, ze jezeli nie podpisywalem specjalnej umowy gwarancyjnej, to
    > > serwis ma czas 14 dni roboczych
    > > od zlozenia wadliwego sprzetu, na naprawe lub wymiane.
    > > Slyszalem rowniez, ze po tych 14 dniach moge zadac zwrotu gotuwki lub
    > nowej
    > > karty. (napiszcie czy to prawda)
    > > Jesli byl by brany pod uwage zwrot gotuwki, to chyba taka suma, jaka pisze
    > > na rachunku, a nie tyle ile
    > > jest teraz warta ( na rachunku 1322zl!!!).
    > > Prosze o porade, czy dalej czekac, czy zadac zwrotu kasy, czy nowej
    > karty???
    > >
    > > Napiszcie rowniez odpowiec na f...@o...pl (z gory dziekuje).
    > >
    > >
    > >
    > >
    > >
    >
    >


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1