-
11. Data: 2002-01-22 10:16:10
Temat: Re: !! GWARANCJA - Asus v6600 - problem !!
Od: "Marek Drewniak" <a...@w...iie.pz.zgora.pl>
> Kupilem 11 lutego 2000 roku karte graficzna ASUS 6600 Deluxe.
No mysle ze najwazniejsze czy zglaszajac wade oparles sie o gwarancje czy
rekojmie .. jesli o rekojmie to sprawa jasna rok ni minall jeszcze jesli o
gwarancje no to juz masz takie prawa jaie gwarancja daje .. tak mi sie
zdaje .. tak nam na zajeciach mowili :))
I co jeszcze wazne jesli bys zadal naprawy z tytulu rekojmi to tracisz
gwarancje bezpowrotnie a jesli z tytulu gwarancji to tracisz rekojmie
bezpowrotnie takie sa zasady wiec nim sie idzie z reklamacja to trza sobie
zdawac sprawe z czego chce skozystac .. bo pozniej mi to drugie przepada
... no chyba ze servis to losie i nie znaja przepisow .. ale nie liczylbym
na to :))
Pozdrawiam
AJA
P.S. Przepraszam za bledy .. nei mam pod reka slownika ortograficznego ..
:((
> Tuz przed tymi swietami zaczalem miec z nia problemy, tzn wieszala sie,
> windows nie chciala sie
> na niej zainstalowac, a na innym komputerze wogule wlacza sie od razu z
> jakimis bardzo dzuiwnymi
> zakluceniami (jakies dziwne pkolorowe paski, litery nic nie widac itp)
> Zanioslem ja do serwisu (Krosno - firma BIT, przy ADAXie). Mam na nia 2
lata
> gwarancji, wiec mi ja
> przyjeli (oddalem ja 27 grudnia 2001). Pytalem sie przez ten czas czy juz
> jest, ale oni wyslali ja w swiat
> 2 stycznia i tyle ja widzieli. Ostatni raz pytalem sie w Piatek (18
> stycznia).
> Slyszalem, ze jezeli nie podpisywalem specjalnej umowy gwarancyjnej, to
> serwis ma czas 14 dni roboczych
> od zlozenia wadliwego sprzetu, na naprawe lub wymiane.
> Slyszalem rowniez, ze po tych 14 dniach moge zadac zwrotu gotuwki lub
nowej
> karty. (napiszcie czy to prawda)
> Jesli byl by brany pod uwage zwrot gotuwki, to chyba taka suma, jaka pisze
> na rachunku, a nie tyle ile
> jest teraz warta ( na rachunku 1322zl!!!).
> Prosze o porade, czy dalej czekac, czy zadac zwrotu kasy, czy nowej
karty???
>
> Napiszcie rowniez odpowiec na f...@o...pl (z gory dziekuje).
>
>
>
>
>
-
12. Data: 2002-01-23 08:26:55
Temat: Re: !! GWARANCJA - Asus v6600 - problem !!
Od: t...@w...pdi.net
Marek Drewniak <a...@w...iie.pz.zgora.pl> wrote:
> I co jeszcze wazne jesli bys zadal naprawy z tytulu rekojmi to tracisz
> gwarancje bezpowrotnie a jesli z tytulu gwarancji to tracisz rekojmie
> bezpowrotnie takie sa zasady wiec nim sie idzie z reklamacja to trza sobie
> zdawac sprawe z czego chce skozystac .. bo pozniej mi to drugie przepada
> ... no chyba ze servis to losie i nie znaja przepisow .. ale nie liczylbym
> na to :))
Przepisy sa takie, ze z uprawnien z tytulu Gwarancji i Rekojmii mozna
korzystac zamiennie i nic nie przepada. Takie przynajmniej informacje
dostalem z Federacji Konsumentow.
> Pozdrawiam
> AJA
Z powazaniem
Tomasz Leszczynski
(...)
-
13. Data: 2002-01-24 10:19:04
Temat: Re: !! GWARANCJA - Asus v6600 - problem !!
Od: "Marek Drewniak" <a...@w...iie.pz.zgora.pl>
>
> > I co jeszcze wazne jesli bys zadal naprawy z tytulu rekojmi to tracisz
> > gwarancje bezpowrotnie a jesli z tytulu gwarancji to tracisz rekojmie
> > bezpowrotnie takie sa zasady wiec nim sie idzie z reklamacja to trza
sobie
> > zdawac sprawe z czego chce skozystac .. bo pozniej mi to drugie
przepada
> > ... no chyba ze servis to losie i nie znaja przepisow .. ale nie
liczylbym
> > na to :))
>
> Przepisy sa takie, ze z uprawnien z tytulu Gwarancji i Rekojmii mozna
> korzystac zamiennie i nic nie przepada. Takie przynajmniej informacje
> dostalem z Federacji Konsumentow.
>
No popatrz a z tego co ja na zajeciach z prawa gospodarczego sie
dowiedzialem to masz mozliwosc do skorzystania z dwoch .. ale jak juz jedna
z nich wybiezesz i w oparciu o nia zareklamujesz to druga przepada ... Nie
przypuszczam by wykladowca mial jakis udzial a tym ze klamal .. ?
AJA
> > Pozdrawiam
> > AJA
>
> Z powazaniem
> Tomasz Leszczynski
> (...)
-
14. Data: 2002-01-24 15:31:10
Temat: Re: !! GWARANCJA - Asus v6600 - problem !!
Od: t...@w...pdi.net
Marek Drewniak <a...@w...iie.pz.zgora.pl> wrote:
> No popatrz a z tego co ja na zajeciach z prawa gospodarczego sie
> dowiedzialem to masz mozliwosc do skorzystania z dwoch .. ale jak juz jedna
> z nich wybiezesz i w oparciu o nia zareklamujesz to druga przepada ... Nie
> przypuszczam by wykladowca mial jakis udzial a tym ze klamal .. ?
http://arch4.rp.pl/a/rz/1998/09/19980915/19980915012
8.html
Juz by musial z prof. Letowska dyskutowac, ja sie nie podejmuje - moze o
tyle, ze swiadczenia z tytulu rekojmii i gwarancji sa odrebne :-)
> AJA
Z powazaniem
Tomasz Leszczynski
(...)
-
15. Data: 2002-01-24 22:00:13
Temat: Re: !! GWARANCJA - Asus v6600 - problem !!
Od: <p...@p...onet.pl>
> > Kupilem 11 lutego 2000 roku karte graficzna ASUS 6600 Deluxe.
>
> No mysle ze najwazniejsze czy zglaszajac wade oparles sie o gwarancje czy
> rekojmie .. jesli o rekojmie to sprawa jasna rok ni minall jeszcze jesli o
> gwarancje no to juz masz takie prawa jaie gwarancja daje .. tak mi sie
> zdaje .. tak nam na zajeciach mowili :))
>
> I co jeszcze wazne jesli bys zadal naprawy z tytulu rekojmi to tracisz
> gwarancje bezpowrotnie a jesli z tytulu gwarancji to tracisz rekojmie
> bezpowrotnie
no, nie do konca sie traci tylko co tej akurat wady rzeczy ktora spodowala
kazdorazowa realizacje z tytulu uprawnien rekojmi/gwarancji
Wiec jak karta znowu siadze znowu mozesz wybierac czy rekojmia czy gwarancja
(tzn. nie mozesz :), bo podobno termin rekojmi ci uplynal)
pozdrawiam
mateusz droba
takie sa zasady wiec nim sie idzie z reklamacja to trza sobie
> zdawac sprawe z czego chce skozystac .. bo pozniej mi to drugie przepada
> ... no chyba ze servis to losie i nie znaja przepisow .. ale nie liczylbym
> na to :))
>
> Pozdrawiam
> AJA
>
> P.S. Przepraszam za bledy .. nei mam pod reka slownika ortograficznego ..
> :((
>
>
> > Tuz przed tymi swietami zaczalem miec z nia problemy, tzn wieszala sie,
> > windows nie chciala sie
> > na niej zainstalowac, a na innym komputerze wogule wlacza sie od razu z
> > jakimis bardzo dzuiwnymi
> > zakluceniami (jakies dziwne pkolorowe paski, litery nic nie widac itp)
> > Zanioslem ja do serwisu (Krosno - firma BIT, przy ADAXie). Mam na nia 2
> lata
> > gwarancji, wiec mi ja
> > przyjeli (oddalem ja 27 grudnia 2001). Pytalem sie przez ten czas czy juz
> > jest, ale oni wyslali ja w swiat
> > 2 stycznia i tyle ja widzieli. Ostatni raz pytalem sie w Piatek (18
> > stycznia).
> > Slyszalem, ze jezeli nie podpisywalem specjalnej umowy gwarancyjnej, to
> > serwis ma czas 14 dni roboczych
> > od zlozenia wadliwego sprzetu, na naprawe lub wymiane.
> > Slyszalem rowniez, ze po tych 14 dniach moge zadac zwrotu gotuwki lub
> nowej
> > karty. (napiszcie czy to prawda)
> > Jesli byl by brany pod uwage zwrot gotuwki, to chyba taka suma, jaka pisze
> > na rachunku, a nie tyle ile
> > jest teraz warta ( na rachunku 1322zl!!!).
> > Prosze o porade, czy dalej czekac, czy zadac zwrotu kasy, czy nowej
> karty???
> >
> > Napiszcie rowniez odpowiec na f...@o...pl (z gory dziekuje).
> >
> >
> >
> >
> >
>
>
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl