  • 21. Data: 2011-04-05 22:35:54
    Temat: Re: GIODO i email
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/5/2011 1:53 AM, Gotfryd Smolik news wrote:
    > Nie powinno być.

    Gotfryd.
    jestem pod wrażeniem, że ktos jeszcze wiec co to jest decnet i do czego
    tak naprawde adres email sluzyl.

  • 22. Data: 2011-04-06 11:15:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 5 Apr 2011, witek wrote:

    > Gotfryd.
    > jestem pod wrażeniem, że ktos jeszcze wiec co to jest decnet

    No, ja również!
    :)
    Najśmieszniejsze jak mało tzw. "sieciowców" zdaje sobie sprawę
    z istnienia czegokolwiek poza stosem IP. Niby hasło "OSI"
    wszyscy słyszeli...

    pzdr, Gotfryd

  • 23. Data: 2011-04-06 11:23:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 5 Apr 2011, Jasko Bartnik wrote:

    > Co do telefonu... można przypadek
    > ująć inaczej - mam w firmie kołowrotek na wizytówki, w tym wizytówki
    > prywatnych osób, które czasem coś w ramach umowy o dzieło robią.
    > Zapewne sporo firm nie zgłosiło takiej bazy do GIODO. Ale czy miało
    > obowiązek?

    Ja był dał do wyboru art.23.1.3 i art.43.1.4
    :)

    pzdr, Gotfryd

  • 24. Data: 2011-04-06 14:48:05
    Od: Jasko Bartnik <b...@g...com>

    On 6 Kwi, 13:23, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    >   Ja by da do wyboru art.23.1.3 i art.43.1.4
    >   :)

    Chyba bardziej ten drugi. Pierwszy mówi tylko o przetwarzaniu. Co do
    43.1.4. - czy podpada pod to też przypadek gromadzenia maili
    użytkowników zostawiających swoje komentarze po zaakceptowaniu
    regulaminu... ew. któryś z pozostałych 43.1.?

  • 25. Data: 2011-04-07 18:59:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 6 Apr 2011, Jasko Bartnik wrote:

> [...]
    > 43.1.4. - czy podpada pod to też przypadek gromadzenia maili
    > użytkowników zostawiających swoje komentarze po zaakceptowaniu

    Nie zajmę stanowiska, odnosiłem się wyłącznie do przypadku
    takich którzy "zawierali umowy" (albo co najmniej wyrażali
    taki zamiar) o charakterze zarobkowym.

    pzdr, Gotfryd