  • 31. Data: 2012-10-24 15:22:40
    Temat: Re: Fotoradary niezgodne z KONSTYTUCJĄ - tak twierdzi Rzecznik Praw Obywatelskich...
    Od: jedrus <j...@w...btx.pl>

    W dniu 2012-10-24 11:17, m pisze:

    > Nie wierzy się NA coś ale W coś :).
    >
    > A wierzę, że Jędruś naprawdę użył "nie jest możliwe jechać 100km/h
    > prawym pasem" jako argumentu na to że nie powinien zostać ukarany. I do
    > tego piję.

    "chyba że się zjeżdżało z lewego po wyminięciu kolumny tirów" - tak
    mniej więcej wyglądała moja spowiedź.
    Nie sprawdziłem stanu baterii w "gwoździu Ziobra" a więc nic się nie
    nagrało. ;(

    --
    jedrus
    Kto nie szanuje i nie ceni swojej przeszłości, ten nie jest godzien

  • 32. Data: 2012-10-24 16:09:33
    Od: jedrus <j...@w...btx.pl>

    W dniu 2012-10-24 09:45, Big Jack pisze:

    > Podziękowania raczej dla *Tom N* Mnie też ta wiedza, której źródo
    > wskazał może być kiedyś potrzebna. Jak już sprawa będzie miała
    > ostateczne rozstrzygnięcie, to przypomnij się i napisz jakie ono było.

    Wszystkim wielkie dzięks za podpowiedzi, linki i w ogóle za dyskusję.
    Szczerze, to spodziewałem się ( już się na to zanosiło), że piszacy na
    grupie sędziowie (sprzyjający im grupowi obrońcy) zaczną filozofować co
    niekiedy TU widać słychać i czuć. Przecież my wszyscy jesteśmy
    pracodawcami całego tego wymiaru niesprawiedliwości, podmiotami a nie
    ubezwłasnowolnionymi przedmiotami.
    Jak tylko dostanę wyrok zacznę się od niego odwoływać i oczywiście o
    wynikach dam znać na grupę.
    Odpadnie mi argument, źle ustawionego fotoradaru (może tak stać jeszcze
    ok 2 lat) ale zostaną jeszcze inne.

  • 33. Data: 2012-10-24 16:12:28
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 24.10.2012 16:09, jedrus pisze:

> [...]
    > Szczerze, to spodziewałem się ( już się na to zanosiło), że piszacy na
    > grupie sędziowie (sprzyjający im grupowi obrońcy) zaczną filozofować co

    BTW - czy oprócz Johnsona na grupie są w ogóle jacyś sędziowie?

    p. m.

  • 34. Data: 2012-10-24 16:22:59
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-10-24 16:09, jedrus pisze:

    > Wszystkim wielkie dzięks za podpowiedzi, linki i w ogóle za dyskusję.
    > Szczerze, to spodziewałem się ( już się na to zanosiło), że piszacy na
    > grupie sędziowie (sprzyjający im grupowi obrońcy) zaczną filozofować co

    Nie żartuj! Sędziowie się aż tak nie pospolitują. Wziąć w łapę, to może
    i owszem (nie pamiętam już jak się ten sędzia z Katowic, o którym było
    głośno, nazywał), ale żeby gadać z motłochem? No co Ty...
    ;)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 35. Data: 2012-10-24 18:44:18
    Od: jedrus <j...@w...btx.pl>

    W dniu 2012-10-24 16:22, SQLwiel pisze:

> [...]
    > i owszem (nie pamiętam już jak się ten sędzia z Katowic, o którym było
    > głośno, nazywał), ale żeby gadać z motłochem? No co Ty...

    Podczytuję to i owo z grupy i aż mnie czasami świerzbi żeby "odwarknąć"
    komuś. Za długo jednak siedzę w usenecie żeby robić szambo z w sumie
    pożytecznej grupy.
    ;)

  • 36. Data: 2012-10-24 18:52:03
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-10-24 18:44, jedrus pisze:

    > Podczytuję to i owo z grupy i aż mnie czasami świerzbi żeby "odwarknąć"
    > komuś. Za długo jednak siedzę w usenecie żeby robić szambo z w sumie
    > pożytecznej grupy.
    > ;)

    Oj-tam ch.-tam...
    Tych pożytecznych, to by John Trzypalcy policzył na palcach jednej ręki,
    że wymienię Liwiusza, Roberta, Gotfryda... :)

    (możemy sobie pożartować, nieprawdaż? Nie ujmuję nic innym,
    niewymienionym pożytecznym, a chyba w pożyteczność ww nikt nie wątpi)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.