  • 131. Data: 2007-11-25 08:22:21
    Temat: Re: Fotografowanie na parkingu hipermarketu - kolej na mnie
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sat, 24 Nov 2007 23:58:27 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > A tak offtopicznie, to IMO najwięcej efektu dają właśnie "akcje
    > publiczne".
    > Która to sieć po łódzkich zdarzeniach proponowała "przyjdź
    > i zrób sobie zdjęcie produktu na półce"?

    Mogli zmienić zdanie. Oczywiście, że z punktu widzenia wizerunku sklepu
    taki zakaz - i jego egzekwowanie w taki sposób! - to jest porażka.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://Money.pl poleca ==> http://olgierd.bblog.pl/

  • 132. Data: 2007-11-25 08:25:01
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sun, 25 Nov 2007 03:08:01 +0100, Piotr Kubiak napisał(a):

    > Przecież ma - swoboda umów.

    Ściśle: art. 384 par. 2 zd. 2 po przecinku ;-)
    Nawiasem mówiąc szkoda, że nikt nie dostrzega, że stawiając auto na
    parkingu przed sklepem też zawieram jakąś umowę...
    ... a jak ktoś sobie zacznie reperować tam samochód? Albo malować? Albo
    myć?

  • 133. Data: 2007-11-25 08:25:40
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sat, 24 Nov 2007 23:53:54 -0800, piszczał
    napisał(a):

    > Fotografowanie nie jest czynnoscia zabroniona w Polsce prawem.

    Toś Pan odkrył Amerykę.

  • 134. Data: 2007-11-25 08:29:52
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sun, 25 Nov 2007 09:12:04 +0100, Photo M napisał(a):

    > Czy aby na pewno może napisać? Przecież to groźba karalna.

    Groźbą karalną może byłoby gdyby sprzedawca siedział pod tabliczką,
    patrzył na wchodzących wilczym wzrokiem i bawił się karabinem.

  • 135. Data: 2007-11-25 08:35:30
    Od: "Photo M" <p...@n...pl>

    Użytkownik "Olgierd" napisał w wiadomości

    > Groźbą karalną może byłoby gdyby sprzedawca siedział pod tabliczką,
    > patrzył na wchodzących wilczym wzrokiem i bawił się karabinem.

    A jak ktoś do mnie zadzwoni i powie, że mnie zabije, ale nie nadaje video
    transmisji i nie widzę czy patrzy na mnie wilczym wzrokiem i bawi się
    karabinem to nie jest groźba karalna?
    Pozdrawiam
    Photo M.

  • 136. Data: 2007-11-25 08:46:09
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sun, 25 Nov 2007 09:35:30 +0100, Photo M napisał(a):

    > A jak ktoś do mnie zadzwoni i powie, że mnie zabije, ale nie nadaje
    > video transmisji i nie widzę czy patrzy na mnie wilczym wzrokiem i bawi
    > się karabinem to nie jest groźba karalna?

    Za mało. Musisz się naprawdę przestraszyć.
    "Zabiję wszystkich grupowiczów, którzy mają inne zdanie" - też za mało.
    Nawet gdyby to jakiś megatroll powiedział ;-)

  • 137. Data: 2007-11-25 08:46:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@o...com> napisał w
    wiadomości news:fibbi3$gv5$3@inews.gazeta.pl...
    > Toś Pan odkrył Amerykę.

    Dla ochroniarzy to najwyraźniej jakaś nowość.

  • 138. Data: 2007-11-25 08:52:54
    Od: "Photo M" <p...@n...pl>

    Użytkownik "Olgierd" napisał w wiadomości

    > Za mało. Musisz się naprawdę przestraszyć.

    Tak, to wiem. Ale przecież można się przestraszyć zarówno jak ktoś do nas
    dzwoni, jak i widzimy taką tabliczkę.
    Pozdrawiam
    Photo M.

  • 139. Data: 2007-11-25 09:03:18
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sun, 25 Nov 2007 09:46:18 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Dla ochroniarzy to najwyraźniej jakaś nowość.

    Nieistotne. Ochroniarze zajmują się nie tylko działaniami obiektywnie
    bezprawnymi. Np. wejście na jakiś obszar jest o tyle bezprawne
    (subiektywnie), o ile teren jest oznaczony jako niedostępny dla osób
    postronnych - ustawa do tego nie jest potrzebna, wystarczy wola
    właściciela/zarządcy terenu.

  • 140. Data: 2007-11-25 09:03:19
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Photo M pisze:

    > Tak, to wiem. Ale przecież można się przestraszyć zarówno jak ktoś do nas
    > dzwoni, jak i widzimy taką tabliczkę.

    Nie liczy sie to że przestraszy się ktoś kto boi sie własnego cienia, ma
    być straszne obiektywnie.

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"