  • 11. Data: 2008-12-13 17:32:49
    Temat: Re: Fotka z fotoradaru i wezwanie do zapłaty
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    news:gi0pou$i42$1@news.interia.pl...
    >W odpowiedzi na pismo z sobota 13 grudzień 2008 15:18
    > (autor Paweł Ubysz
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <gi0g7q$5vc$1@inews.gazeta.pl>):

    > Skup się: Naliczą z datą popełnienia wykroczenia a nie zapadnięcia wyroku.

    Jestem bardzo skupiony. Jeżeli teraz ma 19 pkt i dzisiaj przekroczył
    predkość tak , że dostanie np 6 pkt to ma 25 i musi zdawać egzamin , zgadza
    się ?
    A jeżeli nie przyjmie mandatu to punkty zostaną naliczone po rozprawie (
    czytaj - za jakis czas) z data dzisiejszą.
    I jeżeli przed rozprawą ( a po popełnieniu wykroczenia) kilka punktów mu sie
    przedawni , to czy wtedy zabieraja prawko za to że jakis czas temu miał
    przekroczony limit?
    A nawet jak zabiorą to teraz może jeździć do rozprawy.

  • 12. Data: 2008-12-13 18:50:09
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Paweł Ubysz" <p...@W...pl> napisał w wiadomości

    > A nawet jak zabiorą to teraz może jeździć do rozprawy.

    jeśli stwierdzi że nie wie kto akurat jechał w tym czasie autem i nie
    potrafi go wskazać to zostanie ukarany grzywną za nie wskazanie osoby
    kierującej bez żadnych punktów.

    pzdr,
    dkzzzzzzzz.

  • 13. Data: 2008-12-13 18:57:00
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 13 grudzień 2008 18:32
    (autor Paweł Ubysz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gi0rk3$h73$1@inews.gazeta.pl>):

    > Jestem bardzo skupiony. Jeżeli teraz ma 19 pkt i dzisiaj przekroczył
    > predkość tak , że dostanie np 6 pkt to ma 25 i musi zdawać egzamin ,
    > zgadza się ?

    Tak.

> [...]

    > I jeżeli przed rozprawą ( a po popełnieniu wykroczenia) kilka punktów mu
    > sie przedawni , to czy wtedy zabieraja prawko za to że jakis czas temu

    A czemu nie?

    > A nawet jak zabiorą to teraz może jeździć do rozprawy.

    No chyba że o to chodzi.

    --
    Tristan

    Kupię konto bez limitów na YouTube.

  • 14. Data: 2008-12-13 18:58:12
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Paweł Ubysz w <news:gi0rk3$h73$1@inews.gazeta.pl>:

    > Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Jeżeli teraz ma 19 pkt i dzisiaj przekroczył
    > predkość tak , że dostanie np 6 pkt to ma 25 i musi zdawać egzamin , zgadza
    > się ?

    Mniej więcej, bo nie musi zdawać, jeśli nie ma ochoty.

> [...]
    > przedawni , to czy wtedy zabieraja prawko za to że jakis czas temu miał

    To, że jutro Ci sie 10 punktów przedawni nie ma żadnego znaczenia w
    kwestii tego, że dzisiaj suma punktów przekroczyła dopuszczalny limit

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 15. Data: 2008-12-13 19:01:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Może nieco zmienić w dacie naliczania punktów karnych.

    No, jeśli to dla niego istotne, to faktycznie tak.

  • 16. Data: 2008-12-13 20:13:48
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sat, 13 Dec 2008 18:32:49 +0100,
    Paweł Ubysz <p...@W...pl> screamed:

> [...]
    > przedawni , to czy wtedy zabieraja prawko za to że jakis czas temu miał

    Tak. Zabierają.

    > A nawet jak zabiorą to teraz może jeździć do rozprawy.

    To jedyny plus tego rozwiązania.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:225B ]
    [ 21:13:06 user up 11920 days, 9:08, 1 user, load average: 0.99, 0.01, 0.98 ]

    Water? Never touch the stuff! Fish fuck in it.

  • 17. Data: 2008-12-14 08:41:59
    Od: "marek" <m...@g...com>

    > Wniosek do sądu grodzkiego,
    tak

    >pokrycie kosztów postępowania,
    tak

    >odsetki karne...
    WOW!!! a to skad wziales:-)))

  • 18. Data: 2008-12-14 20:33:00
    Od: "Robert " <r...@N...gazeta.pl>

    marek <m...@g...com> napisał(a):

    > tak

    > tak

    > WOW!!! a to skad wziales:-)))

    Ustawowe odsetki za zwłokę w płatności mandatu spowodowaną postępowaniem
    sądowym.