  • 31. Data: 2006-10-22 15:43:58
    Temat: Re: Fotele i ilośc miejsca w samolotach - czy to dyskryminacja?
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    news:i3ds04-q4n.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Ale przed i za kością udową są stawy pozwalające na umieszczenie tejże
    > kości w pozycji innej niż całkowicie pozioma.

    Ty chyba samolotami nie latasz.
    To spróbuj je umieścić w jakiejkolwiek innej pozycji.
    Masz do wyboru ich nieskończoną ilość w obowodzie kołą.
    Z tym, że większość z nich znajduje się albo za oknem samolotu, albo na
    wyskości uszu, albo na siedzeniu sąsiada, albo pod podłgą samolotu.
    Ta reszta co została nadaje się do trzymania nóg przez 5 minut, a nie przez
    kilka godzin lotu.
    Możesz je jeszcze wywalić na przejście, ale wóczas co 5 minut musisz się
    zwijać bo właśnie ktoś idzie.
    Niepodnoszone oparcie fotela też to skutecznie uniemożliwa, po za tym można
    sobie kręgosłup w takij pozycji zwichnąć.
    Jak gdzieś latam, to albo od razu rezerwują miejsce w pierwszych rzędach,
    jest tam trochę więcej miejsca.
    Albo dopominam się o przesadzenie już w samolocie. Zwykle działa.

  • 32. Data: 2006-10-22 17:03:12
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Sun, 22 Oct 2006 12:36:35 +0200, Xena napisał(a):

    > A gdzie w _kości_ udowej jest staw umożliwiający zgiecie tejże?
    Nie żebym się czepiał, albo uważał że tzw. ECS syndrom klasy ekonomicznej
    to wymysł - jakąś normę powinni ustalić w auto -lotach i różnych -jezdach -
    jednak na odległość międzyfotelową krótszą od długości kości udowej może
    pomóc nie tylko (nieistniejący) staw w kości udowej ale i stawy na
    zakończeniu tejże ;)

    --
    pozdro
    poreba

  • 33. Data: 2006-10-22 20:27:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek wrote:

    > Ty chyba samolotami nie latasz.
    > To spróbuj je umieścić w jakiejkolwiek innej pozycji.
    > Masz do wyboru ich nieskończoną ilość w obowodzie kołą.

    Żaden problem...

    > Z tym, że większość z nich znajduje się albo za oknem samolotu, albo na
    > wyskości uszu,

    Ponoć to zalecana pozycja bezpieczna ;)

    > albo na siedzeniu sąsiada, albo pod podłgą samolotu.
    > Ta reszta co została nadaje się do trzymania nóg przez 5 minut, a nie przez
    > kilka godzin lotu.

    Ćwicz mięśnie ;->

    > Możesz je jeszcze wywalić na przejście, ale wóczas co 5 minut musisz się
    > zwijać bo właśnie ktoś idzie.

    Przynajmniej przestaniesz zrzędzić na brak ruchu...

    > Niepodnoszone oparcie fotela też to skutecznie uniemożliwa, po za tym można
    > sobie kręgosłup w takij pozycji zwichnąć.

    Też usztywniony?

    > Jak gdzieś latam, to albo od razu rezerwują miejsce w pierwszych rzędach,
    > jest tam trochę więcej miejsca.
    > Albo dopominam się o przesadzenie już w samolocie. Zwykle działa.

    A widzisz.

    Są różne wyjścia z sytuacji i nie musisz domagać się, żeby świat legł u
    twych stóp i dostosowywał się do ciebie.

  • 34. Data: 2006-10-22 21:25:49
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > Ćwicz mięśnie ;->

    Ćwiczenia powinno się powtarzać po 10-12 razy a potem zmieniać , ale nie
    przez kilka godzin to samo ćwiczenie.
    Tego nigdzie nie zaleceją.

    > Też usztywniony?

    Nie. Ale nie na obrotowych łożyskach.

    > Są różne wyjścia z sytuacji i nie musisz domagać się, żeby świat legł u
    > twych stóp i dostosowywał się do ciebie.

    Tylko dowcip polega na tym, że w tych siedzeniach nie mieści się już
    większość, a nie tylko ci 1.90 m wzrostu.