  • 21. Data: 2006-10-11 21:50:13
    Temat: Re: Fotele i ilośc miejsca w samolotach - czy to dyskryminacja?
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Przemyslaw Osmanski napisał(a):

    > Dokladnie jak i babcie wracajace z tobolami z targowisk ;) One zawsze
    > zajmują obydwa miejsca ;)

    Zarobiły na targu to powinny taksówkami do domów wracać :-)

    --
    Kaja

  • 22. Data: 2006-10-11 22:34:15
    Temat: Re: Fotele i ilośc miejsca w samolotach - czy to dyskryminacja? [OT]
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Alek wrote:

    > Zresztą ludzi na wózkach też nie ma zbyt wielu, ale jednak robi się dla
    > nich podjazdy i inne ułatwienia, więc o wysokich wypadałoby mysleć.

    Dobrze, że jeszcze się nie domagasz, żeby każde miejsce w samolocie
    miało wbudowany respirator... W końcu nie tacy, co samodzielnie nie mogą
    oddychać też się trafiają.

    > 180 cm to także wicej niż przeciętność, więc co, zakończyć rozmiarówkę
    > odzieży na 176? A jednak 194 cm jest normalnym rozmiarem, spotkasz go w
    > prawie każdym sklepie z męską odzieżą.

    Jałowa dyskusja...

    2-metrowiec nie zmieści się w koszuli na 175cm, ale w fotelu w klasie
    ekonomicznej - owszem. Nie będzie to zbyt wygodne, ale się zmieści.

    Jak się nie podoba - przestań korzystać z usług danej linii lotniczej.
    Jeśli faktycznie tych "nadwymiarowych" jest tak dużo, linie lotnicze
    zareagują, bo im kasa zacznie uciekać.

  • 23. Data: 2006-10-12 04:40:04
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

    wiadomości news:egjmeu$68a$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Może nie zwracasz na to uwagi. A według statystyk średni wzrost się
    > zwiększa, osób wysokich stale przybywa.

    Jasne, ale w dalszym ciągu to niewielki odsetek wszystkich ludzi.

    Jaki jest ten sredni wzrost ?

    > 180 cm to także wicej niż przeciętność, więc co, zakończyć rozmiarówkę
    > odzieży na 176? A jednak 194 cm jest normalnym rozmiarem, spotkasz go w
    > prawie każdym sklepie z męską odzieżą.

    Życzę powodzenia :D W spotykaniu tego rozmiaru w każdym sklepie. I dużych
    rozmiarów butów :D

    Przecież to nie jest tak, że człowiek ze 197 nie może się nigdzie zmieścić -
    w klasie ekonomicznej też się mieści, tylko mu nie wygodnie. Wygodnie mu
    byłoby w wyższych klasach. Może nimi latać.

    To dokładnie tak samo, jak z moją bielizną ;) Jak z łóżkami na zamówienie
    (bo są za krótkie) itd.

    Monika

  • 24. Data: 2006-10-12 07:32:39
    Od: "Boombastic" <b...@N...poczta.onet.pl>

    >Tak sobie myślę, że ten pasażer powinien w takim razie kupować bilety na
    >dwa miejsca skoro na jednym się nie mieści.

    To nie chodzi o miejsce wszeż tylko wzdłuż, czyli rzędy foteli są zbyt
    blisko siebie i nie mieszczą się nogi.

  • 25. Data: 2006-10-12 07:34:06
    Od: "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl>

    > Nie. Ale za to jechałem warszawskim tramwajem w godzinach szczytu :)

    Nooo wychodzi podobnie. ;-)

    > ROTFL
    >
    > Weź nie mirmiłuj... Jak chcesz mieć wygodnie - płać więcej. Jak chcesz
    > zapłacić mniej i mieć dużo wolnej przestrzeni - idź pieszo ;->

    Ja nie chcę wygodnie! Wcale! :->
    Ja tylko chcę się fizycznie zmieścić na tym fotelu.

    Stach

  • 26. Data: 2006-10-12 08:20:26
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Krzysztof Stachlewski napisał(a):

    [...]

    > Ja nie chcę wygodnie! Wcale! :->
    > Ja tylko chcę się fizycznie zmieścić na tym fotelu.

    Chirurgia plastyczna? ;)))

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 27. Data: 2006-10-12 15:15:27
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Boombastic napisał(a):

    > To nie chodzi o miejsce wszeż tylko wzdłuż, czyli rzędy foteli są zbyt
    > blisko siebie i nie mieszczą się nogi.

    No cóż...W takim razie trzeba je podstawiać stewardesom ;-)

    --
    Kaja

  • 28. Data: 2006-10-12 16:15:17
    Od: "Bartek" <g...@w...pl>

    > (197 cm wzrostu, ze 130 cm w klatce) mam za każdym razem duże problemy w

    Hmm, to pewnie będzie nieźle ponad 100kg
    Gdybym chciał zabrać do samolotu tyle bagażu, żeby razem z nim ważyć
    tyle co Ty, to bym musiał dopłacić za nadbagaż. Czuję się dyskryminowany.

    Pozdrówka
    Bartek

  • 29. Data: 2006-10-22 10:36:35
    Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm>

    W wiadomości:q...@n...lechistan.com,
    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > Stawy masz? Masz. To z nich korzystaj.

    A gdzie w _kości_ udowej jest staw umożliwiający zgiecie tejże?

    pozdrawiam Tatiana
    --
    Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.
    /Henri Monnier/

  • 30. Data: 2006-10-22 14:50:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Xena wrote:

    > A gdzie w _kości_ udowej jest staw umożliwiający zgiecie tejże?

    Ale przed i za kością udową są stawy pozwalające na umieszczenie tejże
    kości w pozycji innej niż całkowicie pozioma.

    A nie uwierzę, że ktoś ma udo tak grube, że nawet w pionie się nie
    mieści ;-> (a jeśli ma, to powinien lecieć jako transport gabarytowy, a
    nie pasażer)