  • Data: 2005-11-28 18:30:48
    Temat: Formy praw własności do nieruchomości.
    Od: ad-hoc <a...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Jakie są formy własności nieruchomości? Chodzi mi konkretnie o formy
    własności mieszkania.
    Spotkałem się do tej pory z:
    -mieszkanie własnościowe, jestem wpisany jako właściciel w księdze
    wieczystej,
    -mieszkanie spółdzielcze własnościowe (z tego co wiem nie jestem wpisany
    w księdze ale jestem właściciele), tej formy nie rozumiem, spółdzielnia
    jest właścicielem czy ja? Czy moje prawa do mieszkania w tej formie
    własności są jakoś ograniczone? Czym to się różni od pierwszej formy?