  • 1. Data: 2006-12-01 19:06:20
    Temat: Fikcja choroby powoda-zglaszac do sadu?
    Od: "SPQ" <s...@p...onet.pl>

    Jest sobie sprawa, miedzy innymi o ustalenie stosunku pracy.
    W dniu rozprawy pozwany stawia się na miejsce,natomiast zamiast powoda zgłasza
    się jego pełnomocnik, informuje o chorobie i zostawia zwolnienie lekarskie 1
    tygodniowe.
    Pozwany dowiaduje się o fikcji choroby powoda, dzwoni do miejsca pracy i
    słyszy jego głos w słuchawce.Rozmawia też z pracownikiem powoda i potwierdza
    pobyt pracodawcy w godzinach takich a takich.
    Co daje pozwanemu poinformowanie sądu o fikcji choroby byłego pracodawcy?
    Musi mieć świadka, czy dla sądu wystarczy informacja o takim zdarzeniu?

    pozdrawiam
    spq

  • 2. Data: 2006-12-02 11:01:59
    Temat: Re: Fikcja choroby powoda-zglaszac do sadu?
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Co daje pozwanemu poinformowanie sądu o fikcji choroby byłego pracodawcy?

    A może zwolnienie do pracodawcy zanosił właśnie.

    +inż.leva+

  • 3. Data: 2006-12-02 16:00:15
    Od: "SPQ" <s...@p...onet.pl>

    Właściwie to on jest pracodawcą i z tego co wiem był prawie cały dzień w
    pracy.W następnym dniu również.

  • 4. Data: 2006-12-02 17:04:09
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Właściwie to on jest pracodawcą i z tego co wiem był prawie cały dzień w
    > pracy.W następnym dniu również.

    Ciężka sprawa, bo jak by nie było, to był on na swoich włościach - bez
    względu na to czy pracował, czy też nie.

    +inż.leva+