  • 221. Data: 2005-05-08 22:19:48
    Temat: Re: Falszywa legitymacja szkolna
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Od zakazywania sprzedaży też nie.

    Ale juz od braku ułatwień - tak. Powszechny i niczym nie skrępowany
    dostęp do alkoholu spowodowałby (a moze powoduje) - że sięgnąć może
    każdy. Sięgnąc a co gorsza - potem sięgać.

    > W ostateczności mogą sami sobie pędzić - to nie jest skomplikowany proces.

    Ale zdecydowanie jest to utrudnienie. Koszty. Czas. Miejsce. Nielegalna
    produkcja. itp. Wlasciwie dorośli też moga sami pędzić w domu - bo co to
    za sztuka. A jakoś nie stało się to powszechne tak jak telewizja ;]

    --
    Polskie kino nieudane: Pregi ................... http://tiny.pl/h1n3
    O tym sie mowi: Maria full of grace ............ http://tiny.pl/h1nz

  • 222. Data: 2005-05-08 22:21:59
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Żądać odpowiedzi na swoją inwigilację nie możesz, ale zgłaszać
    > podejrzenia złamania prawa - owszem.

    No. PRzeiez nic nie zadam. Zadowolilem sie ustnym wyjasnieniem. A
    wylegitymowalem tylkko kupujacego, bo wydawal mi sie za mlody.
    Podejrzenie zglosilem. Moja dusza idzie do nieba :)

  • 223. Data: 2005-05-08 22:23:26
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Barman ex-UBek?

    ;)

    Nie chodzisz Waść do barów wcale a wcale? Czy może u Was (gdziekolwiek
    to nie jest) przy barze panuje milcząca cisza i nie rozmawia się z
    barmanem o czymkolwiek? :> To jakieś smutne miasto musi być, mało
    rozrywkowe ;)

  • 224. Data: 2005-05-08 22:26:07
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Jak mówiłem - widzisz tylko niewielki fragment rzeczywistości.

    To bylo jako przyklad, nie bede opisywal calego swiata ;)

    > I śmiem twierdzić, że to ci chlejący alkohol są raczej nie przy zdrowych
    > zmysłach - niż ci, co piją soczek ;->

    Wedle ostatniego njusa z kosmomolskiej prawdy czy jak to sie nie nazywa,
    to spozywanie alkoholu wspomaga rozwoj kory mozgowej i powstawania
    nowych neuronow - ja w to niby nie wierze, ale moze oni maja racje =)

    > Jako porządny obywatel zapewnie zgłaszasz przypadku sprzedania im
    > alkoholu właściwym władzom?

    Czytaj uwaznie. Oni juz wchodza nar@@@@ani i sa wypraszani. Nie wiem co
    sie dzieje dalej, bo przewaznie moje obserwacje prowadzone sa z punktu
    widzenia klienta, ktory gdzies podczas rozmowy zobaczyl taka a nie inna
    sytuacje...

  • 225. Data: 2005-05-08 22:33:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mariposa doux wrote:

    > No to albo rybki albo akwarium. Albo sie chca spotkac z "nieletnimi",
    > albo sie chca napic piwa.

    Dlaczego jedno ma być sprzeczne z drugim??

    > W syropie i innych lekach takze ;)

    No widzisz.

  • 226. Data: 2005-05-08 22:36:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mariposa doux wrote:

> [...]
    > sie dzieje dalej, bo przewaznie moje obserwacje prowadzone sa z punktu
    > widzenia klienta, ktory gdzies podczas rozmowy zobaczyl taka a nie inna

    No i sobie przeczysz - skoro wchodzą JUŻ narąbani, to co ma do tego
    możliwość ich wchodzenia do takiego lokalu, hmm?

    A jakby usiłowali wsiąść do tramwaju - tacy narąbani? Będziesz
    postulować za wprowadzeniem zakazu wstępu nieletnich do środków
    komunikacji miejskiej? ;->

  • 227. Data: 2005-05-08 22:44:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mariposa doux wrote:

    > Ale juz od braku ułatwień - tak.

    Hehe. Ktoś żyje urojeniami :)

    > Powszechny i niczym nie skrępowany
    > dostęp do alkoholu spowodowałby (a moze powoduje)
    > - że sięgnąć może każdy. Sięgnąc a co gorsza -
    > potem sięgać.

    Raz, będąc nieletnim, sięgnąłem po piwo. Konkretnie chyba mój tata mnie
    poczęstował.

    Do dziś jestem abstynentem, a tym piwem (którego wypiłem tylko mały łyk)
    plułem potem przez pół godziny, zanim się jego (nie)smaku pozbyłem.

    Coś się twoja teoria wali...

    > Ale zdecydowanie jest to utrudnienie. Koszty. Czas. Miejsce. Nielegalna
    > produkcja. itp. Wlasciwie dorośli też moga sami pędzić w domu - bo co to
    > za sztuka. A jakoś nie stało się to powszechne tak jak telewizja ;]

    W USA, jak wprowadzili prohibicję - stało się.

  • 228. Data: 2005-05-08 22:47:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mariposa doux wrote:

    > Hmm, akurat uwazam co innego.

    Możesz uważać też, że Ziemia jest płaska - wolny kraj.

    > Kontrola rodzicow nad dzieciakami jest
    > zadna, w momencie gdy taki lub owaki
    > wybiora sie na wagary i trafia na piwko.

    Za moich czasów rodzice trudnili się (między innymi) czymś takim, co to
    się nazywało "wychowanie".

    To wychowanie daje ciekawe rezultaty - mianowicie dziecko może mieć dużą
    swobodę, a mimo to w alkoholika ani narkomana się nie zamienia.

    > Podobniez jest z "dyskotekami" - nocne wypady na tance i drinki.
    > Gdyby mlodziez nie miala takich opcji, to byc moze wzorem amerykanskim
    > wieksza popularnosc zyskiwalyby trwajace w dzien pikniki czy tez
    > popoludniowo-wieczorne bale w szkolach...

    ROTFL

    A co ty wiesz o USA?

    Pomijając propagandę sukcesu Dżordża DebilJu?

  • 229. Data: 2005-05-08 22:50:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "mariposa doux" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > No. PRzeiez nic nie zadam. Zadowolilem sie ustnym wyjasnieniem. A
    > wylegitymowalem tylkko kupujacego, bo wydawal mi sie za mlody.
    > Podejrzenie zglosilem. Moja dusza idzie do nieba :)

    Moim zdaniem jest to OK, choć w praktyce pewnie Twój lokal przestanie
    być lubiany. Takie jest życie. Po za tym, na miejscu chłopaka stwierdził
    bym, że dziewczyna powiedziała mu, ze ma 18 lat. Prawa, czy też
    obowiązku jej legitymować nie ma. Zakładam, że oczywiście nie jest to
    10-cio latka i jej wiek widać na oko oraz nie jest to brat, czy osoba,
    która wiek dziewczyny zna. Nie ma silnych, by mu dowieść winę w tej
    sytuacji, więc sprawa zostanie umorzona. Ale ty się niewątpliwie
    zbliżysz do nieba.

  • 230. Data: 2005-05-08 22:52:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > to nie jest) przy barze panuje milcząca cisza i nie rozmawia się z
    > barmanem o czymkolwiek? :> To jakieś smutne miasto musi być, mało

    Tak z życia. Jak zaczniesz wzywać policję do każdego 17-to latka, który
    siedzi obok kufla z piwem, to raczej i w Twoim barze się smutno zrobi.