  • 211. Data: 2005-05-08 21:31:44
    Temat: Re: Falszywa legitymacja szkolna
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mariposa doux wrote:

    > Krycie pupy to jedno, a moralnosc to drugie.
    > Od krycia pupy barmana malolaty nie przestana pic...

    Od zakazywania sprzedaży też nie.

    W ostateczności mogą sami sobie pędzić - to nie jest skomplikowany proces.

  • 212. Data: 2005-05-08 21:35:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mariposa doux wrote:

    > Pisze co widze na codzien. Przykladem niech bedzie jeden ogrodek

    Jak mówiłem - widzisz tylko niewielki fragment rzeczywistości.

    I śmiem twierdzić, że to ci chlejący alkohol są raczej nie przy zdrowych
    zmysłach - niż ci, co piją soczek ;->

    [ciach]

    > Zbieraja sie i ida dalej... Wieczorem jest gorzej, bo czasem takie
    > malolaty potrafia sie wturlac wrecz jak podczas sztormu i ledwo czasem
    > widza na oczy - takich przewaznie ochrona odprowadza do wyjscia...
    > Niestety, smutne to :(

    Jako porządny obywatel zapewnie zgłaszasz przypadku sprzedania im
    alkoholu właściwym władzom?

  • 213. Data: 2005-05-08 21:40:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    magisterek wrote:

    > Pomiedzy alkoholizmem dzieci patrzacych na doroslych cheljacych wode a
    > niewiernoscia zon w Iranie jest subtena roznica...

    A związku pomiędzy wpuszczaniem do 'lokali' a alkoholizmem w ogóle nie ma.

    Uświadom sobie, że alkoholizm nie bierze się z tego, że dzieciak
    napatrzył się na dorosłęgo pijącego kulturalne wino, koniak czy jakąć
    elegancką wódkę w tzw. lokalu.

    Jeśli już, to raczej bierze się on z tego, co się dzieje w domu tego
    dziecka.

    > Idiotyczne? Masz statystyki dla porownania? Podaj prosze. Interesuje
    > mnie jak ma sie ekspozycja dziecka na picie wodki w Lodzi wobec dziecka
    > w Halifax. Dodaj do tego statystyki problemow spolecznych prosze. Np.
    > ilosci raka watroby, zasilkow dla dzieci, etc.

    Nie denerwuj mnie statystykami.

    A jak lubisz, to zbadaj sobie np. statystyki dotyczące patologii
    społecznych (alkoholizm, narkomania itepe) np. w środowiskach Amiszów.

    Należałoby z tych badań wysnuć wniosek, że alkoholizm i narkomanię można
    zwalczyć ustawowo zakazując dostępu do nowoczesnych technologii.

    > W Utah (Mormoni...) np. jest zakaz sprzedazy w sklepach piwa z lodowek.
    > Dlaczego? Bo sprzyja wypiciu na miejscu. Czyli spozywaniu alkoholu.
    > Czyli zwiekszonej konsumpcji. Czyli zmniejszonym profitom koncernow
    > alkoholowych.

    ROTFL

    O Utah i Mormonach to mi nie mów, bo oni w ogóle są... hmmm.... dziwni.

    > Teraz prosze podaj mi porownanie statystyk smiertelnych wypadkow
    > samochodowych w Utah versus stany gdzie tego ograniczenia nie ma...

    Na Antarktydzie to w ogóle takich wypadków samochodowych nie ma....

    > Widzialam na wlasne oczy odmowy serwowania w RESTAURACJI BEZ ALKOHOLU

    Nie rozumiesz...

    Chodzio mi o to, żebyś wykazała brak problemów alkoholowych w Kanadzie.

  • 214. Data: 2005-05-08 21:42:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mariposa doux wrote:

    > Ale tylko "do tego lokalu", ktory mialby status "od 18 lat" (od 21 lat).
    > Mogliby zawsze znalec takie miejsce, gdzie wstap bylby b.o. - cukiernia,
    > kawiarnia, etc.

    Lokal miał wygodną lokalizację, a niektórzy z uczestników (pełnoletni)
    mieli czasem ochotę napić się piwa albo jakiegoś kolorowego kotajlu.

    Poza tym w produktach cukierniczych też jest alkohol - bądź konsekwentna ;->

  • 215. Data: 2005-05-08 21:43:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mariposa doux wrote:

    > Dlaczego uważasz, że ograniczenie dostępu młodzieży do miejsc
    > serwujących alklohole jest idiotyzmem???????

    Bo jest działaniem pozorowanym - mającym dać władzom oraz co głupszym
    wyborcom dobre samopoczucie, że "coś się robi", a nie dającym żadnych
    pozytywnych skutków.

  • 216. Data: 2005-05-08 21:45:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mariposa doux wrote:

    > "Ok, ok, moze przyjdzie, po to sie pytam po co to drugie, bo chyba nie
    > dla tej blondyneczki o tam co siedzi i co przyszla z Toba, bo ona mi
    > wyglada na 16 latek... Czyli co, 2 piwka i soczek? Pomaranczowy? "

    Barman ex-UBek?

    Może jeszcze żądać udokumentowania dochodów? (bo może pije za kradzione?)

  • 217. Data: 2005-05-08 21:48:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mariposa doux wrote:

    > No i podaje 2 piwka, a jak zobacze, ze jedno jesdnak stawia kolezance, a
    > tajmniczy kolega si eni pojawia... dwonie pod 997 ;]

    Żądać odpowiedzi na swoją inwigilację nie możesz, ale zgłaszać
    podejrzenia złamania prawa - owszem.

  • 218. Data: 2005-05-08 22:11:31
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Bo jest działaniem pozorowanym - mającym dać władzom oraz co głupszym
    > wyborcom dobre samopoczucie, że "coś się robi", a nie dającym żadnych
    > pozytywnych skutków.

    Hmm, akurat uwazam co innego. Kontrola rodzicow nad dzieciakami jest
    zadna, w momencie gdy taki lub owaki wybiora sie na wagary i trafia na
    piwko. Podobniez jest z "dyskotekami" - nocne wypady na tance i drinki.
    Gdyby mlodziez nie miala takich opcji, to byc moze wzorem amerykanskim
    wieksza popularnosc zyskiwalyby trwajace w dzien pikniki czy tez
    popoludniowo-wieczorne bale w szkolach...

    --
    Polskie kino nieudane: Pregi ................... http://tiny.pl/h1n3
    O tym sie mowi: Maria full of grace ............ http://tiny.pl/h1nz

  • 219. Data: 2005-05-08 22:13:50
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Lokal miał wygodną lokalizację,

    To nic nie tlumaczy ;) Po za tym lokalizacja podobna Osoryi to nic
    szczegolnego ;)

    > a niektórzy z uczestników (pełnoletni)
    > mieli czasem ochotę napić się piwa albo jakiegoś kolorowego kotajlu.

    No to albo rybki albo akwarium. Albo sie chca spotkac z "nieletnimi",
    albo sie chca napic piwa.

    > Poza tym w produktach cukierniczych też jest alkohol - bądź konsekwentna ;->

    W syropie i innych lekach takze ;)

  • 220. Data: 2005-05-08 22:16:56
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Nie mój problem. Przepisy są takie, jak tu opisano, interpretacja należy
    > do tzw. organów, a ewentualne ryzyko ich nadrogliwości (lub 'przegięcia'
    > z częstowaniem) też nie jest moje.

    No wiem, ze nie twoj. Natomiast podanie suchych przepisow kw. to za malo
    w momencie, kiedy interpretacja moze byc rozna. Daltego istotna jest
    informacja co i jak moze zostac zinterpretowane. Nie pisze "musi" - bo
    to nie musi byc obligatoryjne. Ale chce wiedziec, czy np. zapraszajac
    mojego syna, nastolatka, na jedno piwo w tygodniu, pod moja kuratela
    narazam sie na jakies konsekwencje - ot ktos nadgorliwy doniesie, ze
    rozpijam niepelnoletnioego, bo wielokrotnie go zapraszam. Podczas gdy
    np. innym razem poderwe i doprowadze do upojenia alkoholowego jakas obca
    nastolatke - a nic mi za to grozic nie bedzie. Bo to bylo jednorazowe.

    Prawo prawem a to jak jest interpretowane, tez jest wazne.