  • Data: 2011-12-16 21:16:59
    Temat: Faktura wystawiona po terminie
    Od: "Karo" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Otrzymałem właśnie fakturę za usługę wykonaną ponad 4 miesiące temu.
    Zapłaciłem za tę usługę (naprawa ciężarówki) bez faktury gotówką część przy
    odbiorze auta a następną miałem zapłacić za kilka tygodni. Niestety usługa
    została źle wykonana i auto się zepsuło (na nieszczęście za granicą) - gdzie
    poniosłem bardzo duże koszty jego dalszej naprawy. Uznałem, że w tej
    sytuacji nie zapłacę pozostałej kwoty usługi. Niestety w zeszłym tygodniu
    gdy o sprawie już dawno zapomniałem przyszła z firmy która dokonała naprawy
    faktura. Czy w ogóle po takim czasie mogła zostać wystawiona faktura VAT?
    Czy mogę jej po prostu np nie przyjąć aby nie bawić się w sprawy sądowe itp?

    Pzdr