  • 11. Data: 2021-06-24 11:12:19
    Temat: Re: Faktura korygująca z ORANGE
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.06.2021 o 01:23, Smok Eustachy pisze:

    >  /..../
    > Ile płaciłes wcześniej?
    > Kiedy nastąpiło rozwiązanie umów (dwóch)?
    > Kiedy masz okres rozliczeniowy?

    Ale ja im to wypowiedziałem ze dwa miesiące wcześniej przy
    jednomiesięcznym wypowiedzeniu. Ze dwie faktury wystawili po
    wypowiedzeniu. Miałem to tak ustawione, że miałem de facto wszystko "za
    darmo" i od wielu lat przychodziła sztywno faktura na bodaj 149 zł. Z
    czegokolwiek by to nie wynikało, to dało się prawidłowo ostatnią fakturę
    wystawić. Ale mnie nie o to chodzi. Pytam, czy sami to wrócą, czy muszę
    ich pozywać :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 12. Data: 2021-06-24 11:13:36
    Temat: Re: si
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.06.2021 o 01:24, Smok Eustachy pisze:

    > Nie pobrali zbyt dużo.

    Sami napisali, ze sobie za dużo wzięli. Ja, to bym się nawet o te 85 zł
    nie pieniaczył, bo bym nie zauważył. Radość z pozbycia się problemu jest
    więcej warta.

    --
    Robert Tomasik

  • 13. Data: 2021-06-24 11:23:20
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Robert Tomasik w

> [...]
    > czegokolwiek by to nie wynikało, to dało się prawidłowo ostatnią fakturę
    > wystawić. Ale mnie nie o to chodzi. Pytam, czy sami to wrócą, czy muszę

    Odwołaj to PZ jak pisałem, a nie trolluj!

    <http://www.poleceniezaplaty.org.pl/pytania>

    --
    'Tom N'

  • 14. Data: 2021-06-24 17:59:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 24 Jun 2021 11:23:20 +0200, TomN wrote:
    > Robert Tomasik w
    >
    > Odwołaj to PZ jak pisałem, a nie trolluj!
    > <http://www.poleceniezaplaty.org.pl/pytania>

    Rada polowicznie dobra, bo zalezy od banku :-)

    Ale czemu on ma odwolywac, a nie Orange prostowac, skoro nabroil?

    J.

  • 15. Data: 2021-06-25 00:10:55
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.06.2021 o 17:59, J.F pisze:

    > Rada polowicznie dobra, bo zalezy od banku :-)
    > Ale czemu on ma odwolywac, a nie Orange prostowac, skoro nabroil?

    Zresztą pytanie nie tego dotyczyło. Zlecenia nie będę odwoływał, bo
    wątpię, by ORANGE kradł mi środki, a jak nawet, to pewnie spokojnie da
    się to odzyskać. A może jakieś tam jeszcze rozliczenia sobie znajdą za rok.

    Zdroworozsądkowo skoro znają numer rachunku i sami sobie pobierali, to
    powinni uznać rachunek. Tylko zdrowy rozsądek nie zawsze działa. Faktura
    korygująca jest z 21 czerwca. Na chwilę obecną nie mam uznania kwotą z
    rozliczenia.

    --
    Robert Tomasik

  • 16. Data: 2021-06-25 13:38:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 25 Jun 2021 00:10:55 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Zresztą pytanie nie tego dotyczyło. Zlecenia nie będę odwoływał, bo
    > wątpię, by ORANGE kradł mi środki, a jak nawet, to pewnie spokojnie da
    > się to odzyskać. A może jakieś tam jeszcze rozliczenia sobie znajdą za rok.

    Sobie poczytaj moj przypadek z Santanderem chyba sprzed dwoch lat ...

> [...]
    > powinni uznać rachunek. Tylko zdrowy rozsądek nie zawsze działa. Faktura
    > korygująca jest z 21 czerwca. Na chwilę obecną nie mam uznania kwotą z

    No, jak na ksiegowosc, to troche za szybko by bylo, poczekaj miesiac
    czy dwa :-)

    J.