    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Subject: Re: Faktura korygująca z ORANGE
    Date: Thu, 24 Jun 2021 11:12:19 +0200

    W dniu 24.06.2021 o 01:23, Smok Eustachy pisze:

    >  /..../
    > Ile płaciłes wcześniej?
    > Kiedy nastąpiło rozwiązanie umów (dwóch)?
    > Kiedy masz okres rozliczeniowy?

    Ale ja im to wypowiedziałem ze dwa miesiące wcześniej przy
    jednomiesięcznym wypowiedzeniu. Ze dwie faktury wystawili po
    wypowiedzeniu. Miałem to tak ustawione, że miałem de facto wszystko "za
    darmo" i od wielu lat przychodziła sztywno faktura na bodaj 149 zł. Z
    czegokolwiek by to nie wynikało, to dało się prawidłowo ostatnią fakturę
    wystawić. Ale mnie nie o to chodzi. Pytam, czy sami to wrócą, czy muszę
    ich pozywać :-)

    --
    Robert Tomasik