    From: maxknowledge <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: [FWD] Co dalej: pieniądze za najem
    Date: Wed, 6 May 2009 14:05:47 -0700 (PDT)

    Witam,

    pozwoliłem sobie przekierować stary temat, do którego nikt nie
    zaglądał na "przód". Z góry przepraszam, jeśli tak nie wolno.

    Mam podpisaną umowę w 2 egzemplarzach. Myślę co wymodzić, jeśli mam
    zapłacony czynsz na rękę, bez żadnego pisemnego potwierdzenia zapłaty,
    za ten i ubiegły miesiąc wraz z rachunkami. Mogę powiedzieć, że
    zapłacę następne nadchodzące rachunki z czynszem jak właściciel
    mieszkania odda swój oryginał umowy, tak żeby nie mógł żądać ode mnie
    podwójnych opłat w razie W?

    A co się stanie jak umowę mam do końca czerwca? Czy po tym czasie może
    żądać ode mnie legalnie (z pokwitowaniem) opłat? Czy sytuację mogłoby
    uratować, to że mi zwróci wcześniej swój oryginał umowy? Czy umowa
    podpisana do końca czerwca wygasa po jakimś czasie?" Nie chciałbym
    nawet, aby to czy właściciel będzie żądał opłat powtórnych opłat,
    jakby ich nie otrzymał, miałoby zależeć od niego tylko z własnej woli.

    Snuję wątki czysto teoretycznie, póki co nawet nie prosiłem świadka,
    przy którym właściciel odmówiłby pokwitowania.

    --
    Pozdrawiam J.Wejman
    Sprzedam Peugouta 307 SW