  • Data: 2006-09-18 22:31:33
    Temat: Ewa?!!!
    Od: "ppp" <**********@*****.**> szukaj wiadomości tego autora

    Niniejszym, na podstawie art. 303 kpk oraz 304 kpk, wnoszę o wszczęcie i
    przeprowadzenie postępowania w sprawie podejrzenia popełnienia przestępstwa
    oszustwa przez E K na moją i innych (pacjenci, ja, wspólnicy, MRKCH, NFZ,
    współpracujący lekarze, Urząd Wojewódzki, Samorząd Pielęgniarski oraz inni
    będący związani ze sprawą) szkodę, poprzez przedstawienie się jako
    pielęgniarka środowiskowo rodzinna nie posiadając wymaganego prawem prawa
    wykonywania zawodu pielęgniarki za czym idzie przedstawiając się jako osoba
    mogącą zgodnie z prawem być stroną umowy z MRKCh obecnie NFZ o świadczenie
    usług pielęgniarskich środowiskowo rodzinnych. E. K posiadała prawo
    wykonywania zawodu położnej.

    ?