  • 111. Data: 2019-10-23 11:40:08
    Temat: Re: Emeryt został skazany za zjedzenie w sklepie cukierka za 40 groszy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wiesiaczek" napisał w wiadomości grup
    >To proste: Dużo podróżuję i spotykam się z ludźmi często przy stole.
    >Jestem w głupiej sytuacji, gdy ktoś zapyta: A co tam u was w Polsce?
    >No i kurwa nie mam powodów do dumy. Ba! Nawet nie mogę wyjść z
    >twarzą!

    A oni maja ? Amerykanin juz dawno nie byl na Ksiezycu :-)

    >Co mam powiedzieć? Prezydent Polski podpisuje z drugim prezydentem
    >dokumenty stojąc przy jego biurku?

    Oj tam - drobiazg, czasem takie warunki.

    >Czy to, że w ogóle liżemy dupę Ameryce, nie zważając na UE ani na
    >sąsiadów?

    Co by nie mowic, to UE nas nie obroni :-(

    >Że sprzedaliśmy cały dobytek krajowy włącznie ze środkami produkcji w
    >obce ręce za grosze, a teraz pracujemy w tych samych fabrykach ale
    >dla obcych?

    A "oni" tak nie maja ?

    >Wyjechałbym z produkcją palet, ale nie przebiję nawet Białorusina,
    >który powie, że produkują największą ciężarówkę na świecie a przy tym
    >są eksporterem żywności.

    A my to nie jestemy ?

    >Bez dostępu do morza i takich bogactw naturalnych jak w Polsce! O
    >tym, że ich armia może rozpędzić naszą w trzy dni nie ma nawet co
    >wspominać.

    Na papierze, bo podejrzewam, ze tez maja w stanie rozkladu.

    >No weź coś kurwa podpowiedz, co można odpowiedzieć przy stole na
    >temat Polski?

    Pozytywnego ?
    Kubicy w tym roku nie szlo, Lewandowski strzela gole, skoczkowie
    skacza dobrze,
    siatkarze w czolowce, zdobylismy Nobla !

    J.

  • 112. Data: 2019-10-23 11:50:21
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Kupujemy F-35 :-)

    -----

  • 113. Data: 2019-10-23 12:11:46
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    www.przegladsportowy.pl/ps-historia/polski-komitet-o
    limpijski-historia-powojennej-reaktywacji-komitetu/2
    wce211

  • 114. Data: 2019-10-23 12:15:21
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-10-23, ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:
    > A w sumie co to oznacza?
    > O 11%?
    >

    > -----

    No np.

    --
    Marcin

  • 115. Data: 2019-10-23 19:56:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    W dniu 22.10.2019 o 19:20, J.F. pisze:

    >Myślę, że ogólnie łatwiej było dostać się na studia w 38 nie 45.

    No to niech bedzie 46 czy 48.

    >Tyle że nie twojemu ojcu:P

    Otoz to - wiec moj ojciec jest zadowolony i ma do tego podstawe :-)

    P.S.
    https://www.onet.pl/film/lori-loughlin-i-jej-maz-z-n
    owymi-oskarzeniami-o-lapowkarstwo/yzqj3nb,ddf42670

    UPK brzmi jakos ... stanowo, ale Yale to nie jest prywatna uczelnia ?

    >Bo ja wiem. Niemcy to ogólnie jeśli chodzi o duże miasta i przemysł
    >(czyli to co tworzy potęge ekonomiczną) to były przycięte przy samej
    >ziemi a czesto i poniżej - zaraz po wojnie, to mieli chyba gorzej niż
    >my. A jednak obecnie są liderem UE.

    Owszem, przygnietli ich ... ale przemyslu chyba nie zdemontowali.
    Tzn Rosjanie zdemontowali troche, cos mi sie obilo, ze Francuzi tez,
    ale reszta chyba nie.
    Wiec latwo bylo reaktywowac.

    No i przemyslem sie nie najesz, wiec jak zabraklo polskiego zboza, to
    bylo glodno, ale to tylko do czasu.

    No ale to w socjalizmie, ktory mowil "nie" - kapitalistyczna wladza
    nie sprzedalaby zboza Amerykanom ?
    (ktorych obowiazkiem bylo karmic Niemcow w swojej strefie okupacyjnej
    ... przynajmniej troche)

    J.

  • 116. Data: 2019-10-23 20:17:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.10.2019 o 19:56, J.F. pisze:

    > No to niech bedzie 46 czy 48.

    No to w porówniu do 22 to pewnie masz rację.

    > Owszem, przygnietli ich ... ale przemyslu chyba nie zdemontowali.

    Oj chyba zedemontowali - jeszcze przed kapitulacją:P

    > Wiec latwo bylo reaktywowac.

    Zwłaszcza jak się łyknęło z planu Marshalla. Inna sprawa, ze właśnie
    sobie zdałem sprawę, że jak znikamy komunizm, to i plan Marshalla.

    --
    Shrek

  • 117. Data: 2019-10-23 22:46:06
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23.10.2019 o 09:17, u2 pisze:

    > bzdura, gdyby wyrzucił papierek na podłogę, to by miał zarzut za
    > zaśmiecanie, a wielką kradzież od razu zauważył ochroniarz, a nie przy
    > kasie kasjerka:)

    To może idźmy na całość, i ścigajmy ochroniarza za przyglądanie się
    klientom :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 118. Data: 2019-10-23 22:48:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23.10.2019 o 09:57, ąćęłńóśźż pisze:

    > Mnie się zdarzały różne rzeczy z roztargnienia, więc bym uwierzył.
    > Może trzeba nosić krawat, żeby pl nie wzywali?

    Jak popracuje trochę na cele publiczne, to jest szansa, ze wyrobi się w
    nim taki odruch Pawłowa, że zjedzenie cukierka bez zapłaty oznacza
    problem. Sadze, że taki był cel sądu.

    --
    Robert Tomasik

  • 119. Data: 2019-10-23 22:59:47
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > To może idźmy na całość, i ścigajmy ochroniarza za przyglądanie się
    > klientom

    ano, idź na całość:)

  • 120. Data: 2019-10-23 23:00:29
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Jak popracuje trochę na cele publiczne, to jest szansa, ze wyrobi się w
    > nim taki odruch Pawłowa, że zjedzenie cukierka bez zapłaty oznacza
    > problem. Sadze, że taki był cel sądu.

    ano, ubeckiego sądu, takiego jak ty sik:))))))))))))))))