  • Data: 2004-09-10 19:27:25
    Temat: Eksmisja na bruk równa wymeldowaniu?
    Od: "Ostaszewsky" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Sprawa jest szalenie pilna!!!
    Moja matka zamierza mnie wymeldować z mieszkania bez mojej zgody, ponieważ
    praktycznie u niej nie zamieszkuję. Nie mam adresu tymczasowego
    zamledowania, bo wynajmuję mieszkanie "na czarno" - zresztą czy to ma
    jakiekolwiek znaczenie?

    Czy na drodze sądowej moja matka jest w stanie cokolwiek wskórać?
    Czy istnieją jakiekolwiek kruczki, które mogłyby jej to umożliwić?

    I jeszcze jedno: jeżeli dobrze rozumuję wymeldowanie w takiej sytuacji w
    sensie prawnym równe jest eksmisji, a o ile się oreintuję tych nie
    przeprowadza się bez znalezienia mieszkania zastępczego, prawda?
    A jeżeli tak to obowiązek ten ciąży na Urzędzie Miasta, czy na składającej
    pozew o wymeldowanie?

    Proszę o pomoc i z góry dziękuję!