  • Data: 2004-09-10 19:58:57
    Temat: Re: Eksmisja na bruk równa wymeldowaniu?
    Od: "Ostaszewsky" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wobec tego sytuacja jest fatalna - bo co jeszcze mogę zrobić, by niez zostać
    na lodzie?
    Musiałem odejść z domu ponad pół roku temu, bo sytuacja stała się nie do
    zniesienia z bardzo wielu wzgłedów, których nie mam ochoty ujawniać na
    forum.

    Zamieszkałem u znajomych i dokładam się do czynszu, ale żadnej umowy nie
    mam - czyli de facto - jestem bezdomnym!
    Mam 20 lat - nie uczę się, z trudem zarabiam na życie pracując na czarno
    gdzie popadnie. Żyję z pożyczek i nieustannego łatania dziur.
    Nie mam prawa ubiegać się o alimenty?
    Czy w ogóle mam do czegoś prawo?