  • 1. Data: 2008-05-22 18:20:02
    Temat: Egzekucja - dłużnik za granicą
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Jest tytuł wykonawczy w postaci wyroku polskiego sądu, z klauzulą.
    Wierzyciel jest w Polsce, dłużnik wyjechał do Wielkiej Brytanii.
    Można powiedziec że uciekł przed wierzycielami. Najprawdopodobniej
    podjął legalną pracę. Jak prowadzić egzekucję w takim przypadku?
    Wydaje mi się, ze z racji przynależności do UE powinno to być
    możliwe i w miarę łatwe a jak jest naprawdę? Czy ktoś z grupowiczów
    to ćwiczył i może podzielić się doświadczeniami?

    Po pierwsze: jak ustalić miejsce zatrudnienia? W Polsce to proste -
    komornik śle zapytanie do ZUS. Co w przypadku GB?
    Po drugie: gdy już wiadomo gdzie dłużnik pracuje jak siąść na jego
    pobory?

  • 2. Data: 2008-05-22 21:34:48
    Temat: Re: Egzekucja - dłużnik za granicą
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Alek pisze:

> [...]
    > możliwe i w miarę łatwe a jak jest naprawdę? Czy ktoś z grupowiczów
    > to ćwiczył i może podzielić się doświadczeniami?

    Poczytaj o Europejskim Nakazie Zapłaty. Niewiele kosztuje. Potem
    poszukaj znajomych w UK, niech zlokalizują majątek (samochód,
    miejsce zatrudnienia) ...
    6008

  • 3. Data: 2008-05-22 21:35:30
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Rafał "SP" Gil pisze:

    > Poczytaj o Europejskim Nakazie Zapłaty. Niewiele kosztuje. Potem
    > poszukaj znajomych w UK, niech zlokalizują majątek (samochód, miejsce
    > zatrudnienia) ...

    W Pierwszej kolejności sprawdź, czy aby nie chwali się, na
    naszej klasie, że wyjechał i pracuje tu i tu ;) <rotfl>
    6008

  • 4. Data: 2008-05-23 05:57:34
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> napisał

    Nie ma możliwości skorzystania z takich znajomości. Raczej
    interesowałaby mnie oficjalna droga. Przecież muszą tam mieć
    jakieś instytucje które mogą w tym pomóc?

    > W Pierwszej kolejności sprawdź, czy aby nie chwali się, na naszej
    > klasie, że wyjechał i pracuje tu i tu ;) <rotfl>

    I owszem, chwali się, właśnie stąd wiadomo gdzie go szukać :)
    Ale chwali się mało szczegółowo...

  • 5. Data: 2008-05-23 08:23:20
    Od: "\"\\\" \\\"\"" <r...@t...net.pl>

    To sie zydku tez wez do roboty zamiast scigac uczciwych polakow !

  • 6. Data: 2008-05-26 14:27:43
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Fri, 23 May 2008 10:23:20 +0200,
    "\" \"" <r...@t...net.pl> screamed:
    > To sie zydku tez wez do roboty zamiast scigac uczciwych polakow !

    Narodowości piszemy z wielkiej litery. To znaczy piszemy my,
    wyedukowani. Nieuki i głąby jak widać tak nie piszą. I my (jw) mamy
    rozumiemy inaczej znaczenie słowa "uczciwość".

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:230B ]
    [ 16:26:28 user up 11719 days, 4:21, 1 user, load average: 0.43, 0.38, 0.84 ]

    Nostalgia: The good old days multiplied by a bad memory...