  • Data: 2008-02-17 14:26:51
    Temat: Edukacja osoby doroslej w gimnazjum/liceum
    Od: "Memph" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Interesuje mnie czy istnieje ponowna mozliwosc podjecia nauki przez
    osobe dorosla(powiedzmy pod studiach IIstopnia, ale to oczywiscie nie robi
    roznicy) w gimnazjum lub liceum. Powod? powiedzmy chec ponownego spedzenia
    mlodzienczych lat;), ale nie w centrum edukacji doroslych tylko z normalnej
    szkole z nastolatkami....
    Oczywiscie interesuja mnie tylko regulacje prawne.

    Pozdrawiam
    Memph