  • 21. Data: 2014-07-02 19:10:59
    Temat: Re: EWUŚ-ściemniuś
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-07-02 19:02, Marek pisze:
    > nie
    >
    > Jak jest rozpoznawane, że mu się chce ale nie może?

    przychodzi do UP w roboczym ubraniu, na twarzy i czapce slady swieżej
    zaprawy, nerwowo patrzy co chwila na zegarek - przerwa mu sie za chwile
    konczy i szef potrąci z dniówki jak się spóźni ;)

    --
    @foe_pl

  • 22. Data: 2014-07-02 19:11:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 01.07.2014 12:19, chatramm pisze:

    > W pup mam karencje i nie zarejestrują mnie teraz i od wizyty tam, chyba
    > już wolałbym nawet areszt...

    Coś kręcisz.

  • 23. Data: 2014-07-02 19:12:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 02.07.2014 18:12, the_foe pisze:

    > ciekawe co sie dzieje jak sie nie zapłaci? Moj brat w IRL miał rachunek
    > ze szpitala na 8KEUR, ale wynajal prawnika jakies podania ponapisywał i mu
    > umorzyli. Gdyby u nas wysylali komornika za wykonanie usługi ratowania
    > zdrowia/zycia to moze bym sie nie zdziwił, ale na pewno byłoby mi
    > przykro, ze zyje w takim panstwie gdzie nie ma publicznej opieki
    > zdrowotnej.

    Jest. Tylko inicjator wątku strzelił focha i się obraził na PUP.

  • 24. Data: 2014-07-02 19:13:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 02.07.2014 18:04, the_foe pisze:

    > Włoszech pobłażliwie traktują tych co wyłudzają jedzenie (bo głodni
    > byli) a u nas mieliby wsadzac za to, ze ktos wszelkimi sposobami ratował
    > swoje zdrowie (do czego wg KRP niby jest zobligowane panstwo)? Trzeba

    Ale inicjator chce głównie uratowania jego ego - bo się na PUP obraził.

  • 25. Data: 2014-07-02 19:25:29
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-07-02 19:12, Andrzej Lawa pisze:

    > Jest. Tylko inicjator wątku strzelił focha i się obraził na PUP.

    Ale jak ktos nie szuka pracy to po co ma chodzic do PUP? Przeciez to
    absurd, zeby zmuszać ludzi do jakiekolwiek działania aby mieli prawo do
    darmowej podróży karetką. W tym zakresie jestesmy ewnementem na skale
    swiatową, bo na pewno w zadnym innym kraju UE nie dostaniemy rachunku za
    podwózkę karetką.

    --
    @foe_pl

  • 26. Data: 2014-07-02 19:28:22
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-07-02 19:13, Andrzej Lawa pisze:

    > Ale inicjator chce głównie uratowania jego ego - bo się na PUP obraził.

    z tego co ja zrozumiałem, to oni sie obrazili na niego zabierajać mu
    status bezrobotnego ("W pup mam karencje i nie zarejestrują mnie
    teraz"), co skutkuje bodajze 6 miesiecznym okresem kiedy nie mozna sie
    ponownie zarejstrować i z ubezpieczenia nici.

    --
    @foe_pl

  • 27. Data: 2014-07-02 21:02:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 02.07.2014 19:25, the_foe pisze:

    > Ale jak ktos nie szuka pracy to po co ma chodzic do PUP? Przeciez to

    Jak jest bezrobotny i nie szuka pracy to znaczy, że ma dość pieniędzy na
    samodzielne opłacenie ubezpieczenia tudzież usługi.

    Ile masz lat? 13?

  • 28. Data: 2014-07-02 21:11:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-07-02 21:02, Andrzej Lawa pisze:

    > Jak jest bezrobotny i nie szuka pracy to znaczy, że ma dość pieniędzy na
    > samodzielne opłacenie ubezpieczenia tudzież usługi.

    Że tak cię zacytuję:

    --
    Liwiusz

  • 29. Data: 2014-07-02 21:52:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 02.07.2014 19:28, the_foe pisze:

> [...]
    > teraz"), co skutkuje bodajze 6 miesiecznym okresem kiedy nie mozna sie
    > ponownie zarejstrować i z ubezpieczenia nici.

    Och tak, nie ukłonił się dość nisko, więc bez dania racji, bez żadnej
    podstawy prawnej czy naruszenia warunków ot tak go sobie wykreślili, hmm?

  • 30. Data: 2014-07-02 22:07:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "the_foe" napisał w wiadomości grup
    >http://biznes.pl/news/brazne/sluzba-zdrowia/nfz-kar
    ze-nieubezpieczonych,5590496,2,news-detal.html
    >Anna miała pecha, bo w lutym ubiegłego roku tak niefortunnie
    >pośliznęła się na ulicy, że upadła i złamała dwa żebra. Świadkowie
    >oczywiście wezwali karetkę. W pogotowiu lekarz dał jej zastrzyk,
    >zrobił prześwietlenie, założył gorset. A po roku Anna dostała
    >rachunek na ponad 1 000 zł. Tylko za kurs karetką zapłaciła 400 zł.

    Tu jest o tyle dobrze, ze Pogotowie raczej nie ma osobnego cennika dla
    pacjentow prywatnych.

    W publicznym szpitalu moze sie to juz zdarzyc, w koncu cennik
    detaliczny nie musi byc taki sam jak hurtowy dla NFZ.

    J.