  • 31. Data: 2012-08-31 18:20:15
    Temat: Re: E-sąd czy zwykły pozew?
    Od: "Marek Zawadzki" <z...@g...com>

    Meritum - odpuszczam sobie, faktycznie wina pracownika ewidentna, klient
    wprawdzie po chamsku się zachował - przeboleję. Wszystkim usnetowym
    opierdalaczom i moralistom natomiast życze udanego weekendu i samych
    życiowych sukcesów - rodzinnych i zawodowych.

  • 32. Data: 2012-08-31 18:22:12
    Od: "Marek Zawadzki" <z...@g...com>

    Użytkownik "dK" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Na miejscu tego biznesmena to jeszcze temu klientowi wręczyłbym na swój
    > koszt drugi kupon przepraszajac za zaniedbanie swojego pracownika (swojej
    > firmy), że uznano kwit w momencie przyjęcia usługi do wykonania. A tak
    > wyszła siara :(
    >
    > dK

    I zafundował wczasy w Hurghadzie dla całej rodziny. O tym zapomniałeś. Aha,
    a tobie za fantastyczne rady jakiś bonus w postaci np 100 zł - przecież
    usługi doradcze są w cenie.

  • 33. Data: 2012-08-31 18:23:42
    Od: "Marek Zawadzki" <z...@g...com>

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:50409c18$1@news.home.net.pl...

    > Skoro pytajaćemu ich nie podali, to nie. Teoretycznie - bo roszczenie
    > uważam za bezzasadne - można skierować do sądu pozew z wnioskiem o
    > zarządania tych danych od administratora przez sad. Wóczas nie naruszą
    > ustawy.

    Grupon na moje życzenie może mi wygenerować pełna listę kontrahentów - nie
    łamie to ustawy. To są przecież moi klienci.

  • 34. Data: 2012-08-31 18:25:48
    Od: "Marek Zawadzki" <z...@g...com>

    wiadomości news:50409be3$1@news.home.net.pl...

    > Jakoś nie chce mi się w to wierzyć - ktoś z takim stażem na pewno nie
    > planowałby robić sądowej awantury klientowi z powodu spartolenia sprawy
    > przez własnego pracownika. Albo by machnął na to ręką, albo obciążył
    > pracownika.

    Co innego zapytać (pod wpływem emocji i wzburzenia - spowodowanego chamskim
    zachowaniem klienta), co innego zrobić. Po kilku godzinach i czytaniu wątków
    stwierdzam że odpuszczam i klientowi i pracownikowi, z czego ten drugi
    następna pomyłkę zapłaci z własnej kieszeni.

  • 35. Data: 2012-08-31 18:28:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marek Zawadzki wrote:
    > z czego ten drugi następna pomyłkę zapłaci z własnej kieszeni.

    słoma z butów wystawać będzie zawsze.

  • 36. Data: 2012-08-31 18:29:58
    Od: "dK" <d...@a...pl>

    Użytkownik "Marek Zawadzki" <z...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > I zafundował wczasy w Hurghadzie dla całej rodziny. O tym zapomniałeś.
    > Aha, a tobie za fantastyczne rady jakiś bonus w postaci np 100 zł -

    Nic nie zrozumiałeś.

  • 37. Data: 2012-08-31 19:00:41
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 31.08.2012 18:17, Marek Zawadzki pisze:

    > Użytkownik "m" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > No i jak znalazłeś coś? Może Ci pomóc?

    A szukałem?

  • 38. Data: 2012-08-31 19:02:38
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2012-08-31 18:28, witek pisze:

    > słoma z butów wystawać będzie zawsze.

    A co w tym złego? Kto ma finansować błędy pracowników?

    --
    spp

  • 39. Data: 2012-08-31 19:10:18
    Od: "dK" <d...@a...pl>

    > A co w tym złego? Kto ma finansować błędy pracowników?

    Błędy przykładowo pracowników państwowych (tych ważniejszych) finansuje
    podatnik.

    dK

  • 40. Data: 2012-08-31 19:12:36
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-08-31 19:02, Użytkownik spp napisał:

    > A co w tym złego? Kto ma finansować błędy pracowników?

    Ten kto na nich zaoszczędził zatrudniając tanich ale
    robiących błędy.