  • 41. Data: 2012-04-03 14:17:14
    Temat: Re: Dźwięki z Visty beta
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > Osobne pytanie, czy na każdym systemie.

    Bez związku. Jak wyprodukuję darmowe pokrowce na fotele pasujące tylko
    do BMW, to przestaną być darmowe?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 42. Data: 2012-04-03 14:26:03
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 03.04.2012 11:01, Marek 'Qrczak' Potocki pisze:
    > Teraz chiałem to potwierdzić, ale strona produktu już nie istnieje :/

    No cóż, niestety UseNet umiera. I tak niedługo już nie będzie nawet do
    czego podłączać czytników, bo w Polsce już chyba tylko gazeta.pl
    świadczy te usługi, a że cichaczem, to zapewne za kilka lat albo ruch
    sam zamrze albo wyłączą serwer wzorem kolegów z Onetu itp. Póki jeszcze
    Onet prowadził WWW na temat UseNetu można było mieć nadzieję na jako
    takie działanie. A teraz już nie bardzo.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 43. Data: 2012-04-03 15:24:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 3 Apr 2012, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Bez związku.

    Z bardzo dużym zwiazkiem.

    > Jak wyprodukuję darmowe pokrowce na fotele pasujące tylko do
    > BMW, to przestaną być darmowe?

    Popatrz obok, na posty Skrypa i Dominika.
    To nie jest tak, że się *nie da* ich założyć do innego auta,
    w którym będa odpowiednie fotele.
    "My wam obywatele dobrze ACTA zrobimy" korporacje przecież
    cały czas do tego własnie daża - żeby założenie do czegos
    "nieprzeznaczonego" było karalne.
    Przeszkoda nie techniczna, a prawna.

    pzdr, Gotfryd

  • 44. Data: 2012-04-03 15:26:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 3 Apr 2012, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > podłączać czytników, bo w Polsce już chyba tylko gazeta.pl świadczy te
    > usługi,

    Dementuję stanowczo, jako osobnik korzystajacy z tepsy i ichniej
    news.neostrada.pl
    No chyba że zapomniałes zaznaczyc *darmowy* *i* *publiczny* dostęp ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 45. Data: 2012-04-03 19:57:12
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > Przeszkoda nie techniczna, a prawna.

    No tak to już jest z wartościami niematerialnymi. Przeszkodą w
    powielaniu nagrań też jest tylko prawo. Aczkolwiek i w przypadku
    materialnych możesz się spotkać np. z utratą gwarancji, jeśli użyjesz
    nie takich materiałów eksploatacyjnych.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 46. Data: 2012-04-03 20:01:32
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > Dementuję stanowczo, jako osobnik korzystajacy z tepsy i ichniej
    > news.neostrada.pl

    No tak, ale to dla klientów Neostrady i DSL.

    > No chyba że zapomniałes zaznaczyc *darmowy* *i* *publiczny* dostęp ;)

    No chodzi o coś, co umożliwia ludziom gadanie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 47. Data: 2012-04-03 23:41:56
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    > Z bardzo dużym zwiazkiem.

    > Popatrz obok, na posty Skrypa i Dominika.

    Tamte posty były o oprogramowaniu. Nie o pokrowcach. UoPAiPP nie reguluje
    chyba korzystania z pokrowców.

> [...]
    > "My wam obywatele dobrze ACTA zrobimy" korporacje przecież
    > cały czas do tego własnie daża - żeby założenie do czegos

    Co ma jakaś ACTA wspólnego z korzystaniem z pokrowców?

  • 48. Data: 2012-04-04 12:00:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    > No tak to już jest z wartościami niematerialnymi.

    No to po co wyskoczyłes z pokrowcami?

    pzdr, Gotfryd

  • 49. Data: 2012-04-04 12:03:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 3 Apr 2012, Skrypëk wrote:

    > Tamte posty były o oprogramowaniu. Nie o pokrowcach. UoPAiPP nie reguluje
    > chyba korzystania z pokrowców.

    A to Tristana pytaj po co mu pokrowiec był do przykładu, mój
    post był własnie krytyka tego pomysłu *mimo* różnic.
    Żeby nie było - konkretne implementacje owych WNiP do "materii"
    jak najbardziej istnieja, chocby w postaci samochodów w których
    można (odpłatnie) "podniesc osiagi" poprzez poprawki w firmware,
    celowo przyblokowane dla tańszego modelu (i mam na mysli legalizowana
    przez producenta operację, nie techniczna mozliwosc przekraczania
    planowanych paramatrów).

    pzdr, Gotfryd

  • 50. Data: 2012-04-04 12:52:16
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    > A to Tristana pytaj po co mu pokrowiec był do przykładu,

    Widocznie to było pierwsze co mu przyszło do głowy. A rozchodziło się mu
    tylko o to, że darmowy dodatek do płatnego produktu jest darmowy niezależnie
    od tego, czy pasuje do innych produktów czy nie.