  • 61. Data: 2009-12-27 23:36:27
    Temat: Re: Dziwne zarzadzenia szefa
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jotte pisze:

    > Lubię prowokować pieprzących bzdety bałwanów, a na ciebie zawsze można w
    > tej kwestii liczyć.
    > Hobby mam takie po prostu, a tyś się znowu nawinął...

    Pieprzącym bzdety bałwanem jesteś ty.

    Nienawidzę skurwysynów twojego pokroju, co to ze wszystkich sił starają
    się wypaczyć czyjeś wypowiedzi - spierdalaj bawić się sam ze sobą, bo ja
    tobie więcej odpisywać nie będę. Szkoda mojego czasu na taką mendę.

  • 62. Data: 2009-12-28 07:17:22
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@o...pl>

    Użytkownik "castrol" <j...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Robercie, tak nie wypada :)
    >
    > Ja rozumiem, że Internet mocno wypacza ortografię w naszej pisowni, ale
    > czasem musimy się zatrzymać i po prostu zastanowić :)

    A tam, zawzorował ise chłop i tyle ;-)
    --
    Yogi(n)

  • 63. Data: 2009-12-28 08:34:05
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Sat, 26 Dec 2009 22:20:26 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Może ty rutynowo fałszujesz dokumenty, ale żaden normalny pracodawca nie
    > odważy się sfałszować podpisu pracownika na lewym wniosku urlopowym z
    > datą wsteczną, bo za to jest już kryminał.

    Jakim lewym wniosku? Ustawodawca nie wymaga odnotowania czy urlop byl na
    zadanie pracownika, czy nie. To jest zwykly urlop wypoczynkowy.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 64. Data: 2009-12-29 20:13:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK pisze:

    > Jakim lewym wniosku? Ustawodawca nie wymaga odnotowania czy urlop byl na
    > zadanie pracownika, czy nie. To jest zwykly urlop wypoczynkowy.

    Nie zaczynaj jak ten palant Jotte...

    Tak, to jest urlop z puli urlopu wypoczynkowego, ale zwyczaj jest taki,
    że się go specjalnie oznacza - czy to w formularzu urlopowym, czy to
    samodzielnie pisząc wniosek urlopowy - żeby uniknąć potem dylematów "a
    pan tych 4 dni na żądanie to czasem już nie wykorzystał?"

  • 65. Data: 2009-12-30 00:00:37
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Tue, 29 Dec 2009 21:13:56 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Tak, to jest urlop z puli urlopu wypoczynkowego, ale zwyczaj jest taki,
    > że się go specjalnie oznacza

    Nic sie nie oznacza.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 66. Data: 2009-12-30 00:23:30
    Od: Smok Eustachy Klarencjusz Scrubb <s...@s...pl>

    Dnia Wed, 30 Dec 2009 01:00:37 +0100, KRZYZAK napisał(a):

    > Nic sie nie oznacza.

    A skąd wiesz, ile się go wykorzystało?

  • 67. Data: 2009-12-30 10:45:25
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Fri, 25 Dec 2009 17:03:41 -0600, witek napisał(a):

    > zwykle jak kogoś zatrudniam to dzwonię do poprzedniej firmy z pytaniem o
    > opinię o pracowniku.

    Skąd pewność że telefonujesz do ostatniej firmy w której ów pracował? :)
    Skąd ma wynikać obowiązek przedstawiania wszystkich świadectw pracy
    (zwłaszcza kilkumiesięcznych) w nowym zakładzie gdzie się zatrudnia?
    Dlatego twierdzę że nie wiesz czy telefonujesz do "ostatniej firmy w której
    był zatrudniony pytek" :)

  • 68. Data: 2009-12-30 12:43:11
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Smok Eustachy Klarencjusz Scrubb napisał(a) :

    > A skąd wiesz, ile się go wykorzystało?

    Ze szklanej kuli? Szczególnie jak zmieni się kadrowa, która mogła
    pamiętać kto i jakie urlopy brał. Bo z tego, że urlop w styczniu
    trwał 1 dzień, nie można wywnioskować w grudniu, że był on na żądanie.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 69. Data: 2009-12-30 17:24:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Herald wrote:

    > Skąd pewność że telefonujesz do ostatniej firmy w której ów pracował? :)

    W firmie raczej będą wiedzieć kiedy ktoś pracował.

    > Skąd ma wynikać obowiązek przedstawiania wszystkich świadectw pracy
    > (zwłaszcza kilkumiesięcznych) w nowym zakładzie gdzie się zatrudnia?

    Nie ma obowiązku.
    Ja też nie mam obowiązku zatrudnić kogoś kto na samym początku już
    kręci. I zwykle tak to się właśnie kończy.
    Praca zespołu liczy się dla mnie bardziej niż fanaberie jednego, chocby
    zdolnego fachowca. Ewentulanie możemy współpracować na zlecenia.
    Wtedy może robić sobie co chce i gdzie chce, bylyby klient był zadowolony.

  • 70. Data: 2009-12-30 20:13:31
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Wed, 30 Dec 2009 00:23:30 +0000 (UTC), Smok Eustachy Klarencjusz
    Scrubb napisał(a):

    > A skąd wiesz, ile się go wykorzystało?

    Na poczatku roku sporzadza sie plan urlopowy. Kazdy urlop niezgodny z
    planem to urlop na rzadanie.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)