  • Data: 2006-10-31 13:24:58
    Temat: Działalność gospodarcza a wcześniejsze umowy o dzieło.
    Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Dla pewnej firmy wykonałem kilka prac na umowę o dzieło.
    Teraz chcę założyć działalność gospodarczą i pewnie kilka
    zleceń będzie z owej firmy. Chcę być opodatkowany stawką
    liniową. Kumpel mnie ostrzega że umowy o dzieło mogą być
    traktowane jako stosunek o pracę (z jakiej racji ?!) i w związku
    z tym w jakiś sposób pozbawić mnie prawa do stawki liniowej.
    Czy to prawda ?

    --
    Jan Słupicki