  • 1. Data: 2002-09-04 12:40:45
    Temat: Dwa tematy
    Od: "Scorpion" <w...@w...pl>

    Dzien dobry,

    mam dwie sprawy, oto pierwsza :

    W 1905 zostal zakupiony plac pod budowe domu wraz z dzialka. Ksiegi
    wieczyste, nie zostaly zalozone, jedynym dokumentem kupna ww. terenu byla
    umowa kupna/ sprzedazy.
    Wlasciciel domu(moj dziadek)posiadal umowe kupna/sprzedazy. Na terenie placu
    dom zostal zbudowany, natomiast dzialka,
    nie zostala zagospodarowana. Jakies 30 lat temu zamieszkalem w tym domu. Ja,
    czyli syn corki wlasciciela domu. Po wojnie miasto przekazalo dzialke "
    Spoldzielni Kolek Rolniczych ". Nikt sie do tej decyzji, nie odwolywal,
    poniewaz zaginela umowa kupna / sprzedazy. Jednakze przez okres dwudziestu
    lat uprawialem ta dzialke, poniewaz Spoldzielnia Kolek Rolniczych, nie
    zagospodarowala tego terenu. Pytanie moje jest takie,

    Jak moge odzyskac utracona dzialke ?

    Pozdrawiam,
    Scorpion.