  • 11. Data: 2007-02-15 23:57:56
    Temat: Re: Duże peiniądze <> Bezpieczna transakcja - JAK?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 15.02.2007 gasper <n...@m...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > bo to nie jest żadne zabezpieczenie przed nieuczciwością kupującego

    O matko. Dlaczego uważasz, że bankowy czek gwarantowany jest żadnym
    zapezpieczeniem przed nieuczciwością kupującego?

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2007-02-16 00:09:11
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    > Jakie widzisz zagrożenie w wypadku potwierdzonego przez bank czeku z
    > gwarantowaną kwotą odpowiednią do należności? Bank raczej czek taki wykupić

    chyba, że zgłoszono jego kradzież

  • 13. Data: 2007-02-17 11:31:38
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Jestem ciekaw, co w mysl prawa bankowego lub regulaminów banków dzieje się z czekiem
    potwierdzonym, jeżeli po
    wystawieniu i potwierdzeniu czeku przez bank, a przed realizacją czeku przez
    beneficjenta, właściciel rachunku umiera ?
    JaC

    It has removed 3098 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!

  • 14. Data: 2007-02-17 12:44:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > wystawieniu i potwierdzeniu czeku przez bank, a przed realizacją czeku przez
    > beneficjenta, właściciel rachunku umiera ?

    Nic. Zostaje wykupiony.