  • 1. Data: 2007-02-15 19:33:49
    Temat: Teoria i praktyka - proszę ocenę
    Od: "Romek" <r...@v...pl>

    Witam

    Jestem teraz w trakcie kursu. Elementy biznesowe, troche prawa pracy i trochę
    psychologii I wyobrazcie sobie panstwo dostałem prace domową. Jest sobie jakas
    agencja reklamowa iksigrek. spzoo. Kierownictwo tej firmy przewiduje nagrode
    50000 zł dla 10 osób z zespołu, który przygotował wyjątkowo skuteczną kampanie
    reklamową.. Nie ma jednak mowy o dawaniu gotowki do reki. Firma funduje karnety.
    No i w naszym wirtualnym projekcie mamy ludzi przekonac ze warto, a takze
    przewidziec scenariusz ze ktos sie nie zgadza. No wiec ja przekonuje przez
    dawanie wyboru, i brak presji. Scenariusz ze ktos sie nie zgadza jest taki. Nie
    dostaje "swojej części" (5000) do reki, ale firma w jego imieniu prrzekazuje to
    jako darowiznę (dopisuje do pitu pracownika). W ten sposob delikwent ktory
    rezygnuje z karnetu, ma mniejszy podatek, choc nie dostaje gotowki do ręki.

    Czy cos takiego jest realne?

    Czekam na opinie

    Pozdrawiam

    Romek