  • 91. Data: 2008-04-26 10:18:02
    Temat: Re: Droga wewnętrzna czyli znikające skrzyżowanie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    [przepraszam za poślizg]
    On Sat, 19 Apr 2008, Marek Dyjor wrote:

> [...]
    [...]
> [...]
    [...]
    [...]
    > masz rację jednoślad jest dość specyficznym jednak pojazdem, bo dla niego pas
    > ruchu jest sporo węższy niż dla samochodu,

    Hmmm....
    To może ustal najpierw sam ze sobą, czy pas ruchu to jest takie cóś
    co "jest namalowane", czy jednak niekoniecznie. Ja Ty chcesz mieć
    "tolerancję" to rowerzysta też, i co z tego że jemu wyjdzie większa? ;)
    Sprawdź w PORD do którego wyżej odesłałeś, że ów pas ma mieć szerokość
    "rzędu pojazdów wielośladowych", a nie zmieniać jej w zależności od tego
    czy Ci to pasuje czy nie!

    pzdr, Gotfryd

  • 92. Data: 2008-05-07 17:13:04
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:
> [...]
    > szerokość "rzędu pojazdów wielośladowych", a nie zmieniać jej w
    > zależności od tego czy Ci to pasuje czy nie!

    no wieć z tego wynika ze rowerzyści nei mają prawa się przepychac po prawej
    stronie samochodów.

  • 93. Data: 2008-05-07 19:34:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marek Dyjor pisze:

    > no wieć z tego wynika ze rowerzyści nei mają prawa się przepychac po
    > prawej stronie samochodów.

    Bzdura.