  • 31. Data: 2005-04-10 13:31:28
    Temat: Re: Dozywotni zakaz wstepu na Onet czat
    Od: Raku_krak <r...@a...kom.pl>

    r...@o...pl napisał(a):
    > Dziekuje panie 'doktorze" Januszu za bezłpłatną porade.Uprzedzano mnie ,ze na
    > tej grupie prawnika nie znajde ,za to cale stado oszołomow ale nie
    > wierzyłam,teraz zmieniłam zdanie...Milego dnia :)

    Co ma prawo do twojej buty i prywatnych interesów ???
    Narozrabiałaś, uszy po sobie i grzecznie siedź i nei pyskuj -
    szczególnei Adminą.

    Może za 2 -3 misiące napisz przepraszającego maila do nich - trafisz na
    dobry humor i cię odblokują.

    Więcej pokory, za szczeniackie wygłupy trezba zapłacić - masz szczęscie,
    że tylko tak.

    --
    #####################
    Raku

  • 32. Data: 2005-04-10 13:42:10
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    .Wiec
    > nasze jakiekolwiek prawa obywatelskie moga zostac zlamane w kazdej chwili
    > przez szeregowego ich pracownika hmmm...No ale jak jeden prywatny czlowiek
    > powiedzmy,pobije drugiego prywatnego czlowieka na ulicy to jednak jakies
    prawo
    > w stosunku do nich obowiazuje?

    prawa obywatelskie - te z konstytucji, powtorzmy..., obowiazuja w stosunkach
    panstwo (organy panstwa etc.) - obywatel. z tego co mi wiadomo onet nalezy
    do jakiejs tam spolki i nie jest to absolutnie organ panstwowy. powolywanie
    sie zatem na naruszenie szeroko rozumianych praw obywatelskich, wolnosci
    itp, jest bezcelowe i w zaden sposob niezasadne. jezeli chodzi o przyklad z
    pobiciem to tym razem w "stosunki" miedzy tymi ludzmi ingeruje prawo karne,
    ktos popelnil przestepstwo etc. w twoim przypadku nie ma to miejsca.

    konrad

  • 33. Data: 2005-04-10 13:57:54
    Od: r...@o...pl

    > lepiej innego czata gdzie będziesz mogła sobie powyzywać .... póki nie
    > podpadniesz kolejnemu adminowi.

    Nie osadzaj,zebys nie byl osadzony,napisalam ,ze bralam udzial w awanturze
    slownej ale nie bylam jej prowodyrka a raczej zostalam ukarana za probe
    rozjemstwa,bo jeden pan drugiemu panu zaczal grozic w realu a ja probowalam
    ich pogodzic,wiec komentarze odnosnie mego charakteru i wyzywania sie pozostaw
    sobie,bo nic o mnie nie wiesz i mnie nie znasz i jesli komentujesz czyjs post
    to opieraj sie na faktach tam zawartych a nie gdybaniach

  • 34. Data: 2005-04-10 14:20:04
    Od: Raku_krak <r...@a...kom.pl>

    r...@o...pl napisał(a):

> [...]
    > sobie,bo nic o mnie nie wiesz i mnie nie znasz i jesli komentujesz czyjs post
    > to opieraj sie na faktach tam zawartych a nie gdybaniach

    Akurat tak się zdażyło, że byłem pare razy w Onecie i miałem okazje
    porozmawiać z Adminami. Są to normalni, młodzi ludzie i mają inne rzeczy
    w pracy niż banowanie userów.
    Po prostu - dostali wydruk z osobami uzestniczącymi w kłótni z
    wyzwiskami, sprawdzili jakie mają IP, potem wpisali gdzie trezba i ....
    wrocili do codziennych zadań. Jeżeli dzwoni/mailuje do nich klient
    roszczeniowy, to się z nim robi to co ze zwykłym roszczeniowym klientem
    - olewa.

    Więc pomyśl co dla nich jest szybsze - przeczytać twoje wywody mające
    udupić innych gości i oczyścić cie z zarzutów czy nacisnąć USUŃ. Po 3-4
    mailach wrzucą twój adres do spamu i masz pozamiatane.
    O ile oczywiscie twoje maile dochodzą :)))

    Próbują ci tu wytłumaczyć ludzie dobrej woli, Onet to prywatna firma i
    nie musi wpuszczać wszystkich gości którzy pakują się do nich. Po prostu
    w tej chwili cię tam nie chcą i postaraj sie to zrozumieć.

    --
    #####################
    Raku

  • 35. Data: 2005-04-10 14:46:55
    Od: "Pawcio" <1...@n...spamowcow>

    .Dyskusja byla
    > polityczna i wymknela sie spod kontroli slownej niestety....Jedna osoba w niej
    > uczestniczaca narobila mnostwo screenow i wyslala czat adminowi.I oto
    > niespodziewanie dowiaduje sie ,ze mam dozywotnio zabanowany wstep na czata
    > Onetu (po moi IP)

    No to wzrosła moja wiara we wszelkiej maści adminów.Niech dobry los
    da temu czlowiekowi niewysychające źródełko piwa do końca życia.
    Chamstwo trzeba tępić czerwonym żelazem i batogiem:-)

    Pytanie do grupy, jakoże jestem tzw lajkonikiem w sprawach netu..
    Czy grupę dyskusyjną taką jak ta można też moderować?

  • 36. Data: 2005-04-10 14:54:19
    Od: Janusz <h...@p...com>

    Dnia 10 Apr 2005 15:22:12 +0200, ela napisał(a):

    > Grzesiu o ile zauwazyles zwracalam sie po imieniu do pana Janusza,nie jest
    > konstruktywna rada stawianie diagnozy przez neta i wyzywanie kogos od
    > psychicznie chorych i wysylanie do psychologa jak on to zrobil prawda?
    1 nie stawiam diagnozy tylko Ci dobrze radzę
    2 Nikogo niw wyzywam ,ani nie przezywam ,ani nie nazywam ,tym bardziej
    nikogo nie wyzywam od psychicznie chorych. Uzależnienie to jeszcze nie
    choraba psychiczna ,bo Tobie nie jest potzeby psychiatra ale psycholog ale
    skoro tak salej podchodzisz do sprawy to może jednak psychiatra ?
    JanuszHr

  • 37. Data: 2005-04-10 15:13:59
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Uprzedzano mnie ,ze na
    > tej grupie prawnika nie znajde ,za to cale stado oszołomow ale nie
    > wierzyłam,teraz zmieniłam zdanie...Milego dnia :)

    Ladnie dziekujesz.

  • 38. Data: 2005-04-10 15:29:08
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

> [...]
    > na
    > tej grupie prawnika nie znajde ,za to cale stado oszołomow ale nie

    Tia... Twoje obraźliwe zachowanie na chacie na pewno było odosobnionym
    przypadkiem - jesteś przeciez taką miłą i dobrze wychowaną osobą :D

    Monika

  • 39. Data: 2005-04-10 15:41:33
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > post
    > to opieraj sie na faktach tam zawartych a nie gdybaniach

    wejdz sobie na chat na www.love-office.com przy okazji mozesz pograc :-)

    P.

  • 40. Data: 2005-04-10 17:13:02
    Od: "ania " <a...@N...gazeta.pl>

    na każdym foru jest podany regulamin oraz uwagi, że jeżeli będzie się ... i
    tutaj jest dość sczegółowa wyliczanka. to admin będzie reagował, czasami
    tego nie robią a bardzo szkoda, jakimi epitetami się posługiwaliscie? to juz
    z czystej ciekawości, Sydar to Ty??