  • 21. Data: 2005-04-09 20:04:46
    Temat: Re: Dozywotni zakaz wstepu na Onet czat
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Ela wrote:
    > No tak ale w kwestii formalnej,skoro na cala strone zamieszczaja tzw.regulamin
    > czatu,wypadaloby rowniez zamiescic spis kar za jego nieprzestrzeganie?

    A po co.
    U mnie w domu też nie wisi regulamin kiedy mogę kogoś wykopac grzecznie
    z mieszkania.

  • 22. Data: 2005-04-09 20:27:54
    Od: "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "Ela" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > glownie chodzi o tzw.zasady,jeden czlowiek z drugim nie moze przeciez
    robic co
    > mu sie podoba,prawda?Mielibysmy wtedy anarchie do kwadratu...

    O tym, kto bedzie wchodzil do twojego mieszkania ma decydowac konstytucja,
    czy ty?

    vertret

  • 23. Data: 2005-04-09 21:46:55
    Od: "Sate" <s...@o...pl>

> [...]
    > nawet morderca ma prawo do obrony.Jak wytknac adminowi ,ze kare ustanowil
    taka
    > jaka sam zechcial nigdzie nie dajac mi odnosnika z przepisow dzialania czatu.
    > Bardzo prosze o rade.Jestem osoba z natury spokjna i wrazliwa,mam na czacie
    > wielu znajomych,nigdy nie mialam konfliktow z prawem a tu taka rzecz.Pracuje
    > malutkimi dziecmi,dyskusje na czacie z doroslymi sa dla mnie odskocznia od
    > mego zycia zawodowego.Popelnilam blad ale nie chce miec na stale
    zabanowanego
    > wstepu na czat do konca zycia,pomozcie prosze :))

    To co powiem pewnie ci się nie spodoba, ale tan admin jest i tak dla Ciebie
    wyjątkowo dobry, skoro po zablokowaniu jeszcze odpisuje na twoje listy.
    Większość korespondencji od bloknietych userów trafia po prostu do folderu
    spam.
    Skoro Cie nie zbluzgał ani w żaden sposób słownie nie znieważył, próba
    nawiązania korespondencji ze zwierzchnikami może odnieść odwrotny skutek od
    zamierzonego.
    Na twoim miejscu zamiast skakać adminowi do oczu grzecznie bym przeprosił za
    swoje zachowanie i poprosił o zdjęcie bana. Ale przede wszystkim namówiłbym
    przyjaciół z czata do wstawienia się za mną. Jeśli jesteś lubiana wśród userów
    to ten manewr powinien odnieść skutek . A przynajmniej skłoni admina do
    zastanowienia się czy aby ta kara nie była zbyt surowa i czy ewentualnie można
    ja trochę złagodzić .

    Pozdrawiam

    Sate

  • 24. Data: 2005-04-10 11:06:17
    Od: Janusz <h...@p...com>

    Dnia 9 Apr 2005 19:00:10 +0200, Ela napisał(a):

> [...]
    > w czatowej awanturze w jednym z pokoikow Onetu na czacie.Dyskusja byla
    > polityczna i wymknela sie spod kontroli slownej niestety

    Po przeczytaniu wszystkiego co napisałaś w tej sprawie,dochodzę do wniosku
    ,że dobrze zrobili ,że więcej nie wpuszczą Cię tam.Może jednak jest
    roziązanie tego problemu ,podpowiem Ci ,tym rozwiązaniem jest
    psycholog.Moja rada jest jak najbardziej poważna.Tobie potrzebny jest
    psycholog. Ty jesteś uzależniona od "czatów" itp.
    JanuszHr

  • 25. Data: 2005-04-10 12:26:51
    Od: r...@o...pl

    Dziekuje panie 'doktorze" Januszu za bezłpłatną porade.Uprzedzano mnie ,ze na
    tej grupie prawnika nie znajde ,za to cale stado oszołomow ale nie
    wierzyłam,teraz zmieniłam zdanie...Milego dnia :)

  • 26. Data: 2005-04-10 12:34:14
    Od: "nome" <n...@p...wp.pl>

    Reader <m...@i...pl> wypocił(a):
    > Kup nową kartę sieciową (jeżeil zbanowali po adresie MAC), zmień IP,
    > cokolwiek, przecież oni nie zbanowali Ciebie tylko twój nick lub IP ew.
    > MAC.

    a skad mieliby niby miec jej MACa? :> :D

    --
    pozdrawiam
    nome

  • 27. Data: 2005-04-10 12:43:12
    Od: "Grzes" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tej grupie prawnika nie znajde ,za to cale stado oszołomow ale nie
    > wierzyłam,teraz zmieniłam zdanie...Milego dnia :)

    Akurat Ty dostales tu sporo ciekawych rad
    A ze twoj poziom intelektualny nie pozwala na ich zrozumienie
    to juz pretensje mozesz miec tylko do siebie.
    Ty jestes wychowawca czy nauczycielem?
    Co za czasy teraz ida :(
    Grzes

  • 28. Data: 2005-04-10 13:22:12
    Od: "ela" <r...@o...pl>

    Grzesiu o ile zauwazyles zwracalam sie po imieniu do pana Janusza,nie jest
    konstruktywna rada stawianie diagnozy przez neta i wyzywanie kogos od
    psychicznie chorych i wysylanie do psychologa jak on to zrobil prawda?

  • 29. Data: 2005-04-10 13:26:41
    Od: Raku_krak <r...@a...kom.pl>

    Ela napisał(a):
    > No coz,to w takim razie nie mialam pojecia jakim strasznie prywatnym
    > folwarkiem jest nie tylko Onat czat ale i z tego wynika ze caly Onet.Wiec

    Co wolno wojewodzie to .... reszte znasz.
    Admini mają obowiązek dbania o porządek, więc im sie nie dziw. Szukaj
    lepiej innego czata gdzie będziesz mogła sobie powyzywać .... póki nie
    podpadniesz kolejnemu adminowi.

    --
    #####################
    Raku

  • 30. Data: 2005-04-10 13:28:15
    Od: Raku_krak <r...@a...kom.pl>

    Ela napisał(a):
    > No tak ale w kwestii formalnej,skoro na cala strone zamieszczaja tzw.regulamin
    > czatu,wypadaloby rowniez zamiescic spis kar za jego nieprzestrzeganie?

    Kara jest taka: jak ktoś mnie wyzywa to go nei wpuszczam do domu. To nie
    kara - to jedyna dobra rzecz jaką mogę dla niego zrobić.

    --
    Raku