  • 11. Data: 2006-10-02 23:28:33
    Temat: Re: Dowod bez adresu ... inaczej, lecz tak samo.
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Jasko Bartnik" <j...@g...pl> wrote in message
    news:op.tgqig6zka2iefb@sempron...

    > Wlasnie w zwiazku z taka odpowiedzia wiaze sie owy fakt bezdomnosci ;)

    Aha. No to już wiem.

    A przepraszam jak rodzicę chcą to zrealizować?
    Sam się wyprowadzasz czy jak?
    Bo rodzice jak narazie to nie mają szans cię "wyprowadzić" legalnie.

  • 12. Data: 2006-10-03 05:21:01
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    Dnia 03-10-2006 o 01:23:46 witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > WKU zostanie zawiadomione przez urz?d meldunkowy, nie musisz tam chodziae.

    Chcialem powiedziec, ze to tylko teoria ... ale to chyba nawet nie jest
    teoria. W ten sposob moj tata zostal dezerterem. Nie powiadomil WKU o
    zmianie miejsca zameldowania a wezwania na cwiczenia przypominajace (czy
    jakos tak sie to nazywalo) przychodzily na stary. Przy wyplacie w pracy go
    zgarneli.

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 13. Data: 2006-10-03 05:23:11
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    Dnia 03-10-2006 o 01:28:33 witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > Aha. No to ju? wiem.
    > A przepraszam jak rodzic? chc? to zrealizowaae?
    > Sam si? wyprowadzasz czy jak?
    > Bo rodzice jak narazie to nie maj? szans ci? "wyprowadziae" legalnie.

    Dlatego by bylo z wlasnej nieprzymuszonej woli. Z racji moich planow
    niezbedna by byla dwuroczna dziekanka a takiej uczelnia mi nie moze
    zapewnic bez specjalnych warunkow. Ale to juz gdybanie.

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 14. Data: 2006-10-03 12:18:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jasko Bartnik wrote:

> [...]
    > zmianie miejsca zameldowania a wezwania na cwiczenia przypominajace (czy
    > jakos tak sie to nazywalo) przychodzily na stary.

    W którym roku??

    Bo teraz jeśli ewidencja ludności nie poinformuje WKU, to pretensje WKU
    może mieć tylko do ewidencji ludności.

    Ja w książeczce bojowej mam stempelek z ewidencji, że "obejmuje" mnie
    obecnie inne WKU (po przeprowadzce).