  • 1. Data: 2006-09-30 20:48:44
    Temat: Potwierdzenie salda
    Od: "intercomln" <i...@p...onet.pl>

    Serdecznie Państwa Witam

    Zgodnie z ustawą o rachunkowości saldo "0" wymaga potwierdzenia salda.
    Szukam aktu prawnego, który zwalniałby z obowiązku wysyłania potwierdzenia
    sald zerowych do kontrachentów.

    Bardzo dziękuję za pomoc
    Pozdrawiam IN

  • 2. Data: 2006-09-30 20:51:35
    Temat: Re: Potwierdzenie salda
    Od: "vertret" <v...@o...pl>

    Użytkownik "intercomln" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > który zwalniałby z obowiązku wysyłania potwierdzenia sald zerowych do
    kontrachentów

    Nie znajdziesz takiego, ale jakbyś pytał o kontrahentów to masz większą szansę.

    --
    vertret

  • 3. Data: 2006-09-30 21:21:03
    Od: "intercomln" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "vertret" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "intercomln" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > kontrachentów
    >
    > Nie znajdziesz takiego, ale jakbyś pytał o kontrahentów to masz większą
    > szansę.

    To proszę podać przepis dotyczący kontraHentów. Czy tylko potrafisz pouczać
    z języka polskiego ?

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-10-01 05:04:17
    Od: "vertret" <v...@o...pl>

    > To proszę podać przepis dotyczący kontraHentów. Czy tylko potrafisz pouczać
    > z języka polskiego ?

    Tak. Tylko to umiem, ale z moja podpowiedzią masz wieksze szanse na samodzielne
    znalezienie :)

    --
    vertret