  • 1. Data: 2008-04-18 00:55:00
    Temat: Dotyczy wpisu ostrzeżenia,wzmianki w księdze wiecz
    Od: Piotr Wojnar<f...@w...pl>

    Jestem współwłaścicielem budynku wielo mieszkaniowego nie zajmuję w nim żadnego
    lokalu i nie mam żadnych korzyści z tej nieruchomości, ponoszę tylko ciężary.
    Inny współwłaściciel sprzedał zajmowane przez siebie mieszkanie wraz z udziałem
    nie pokrywającym sprzedanego lokalu, nie pytając o zgodę pozostałych
    współwłaścicieli. Obecnie następny ze współwłaścicieli zamierza zrobić to samo.
    Czy jest możliwość starać się o wpis ostrzeżenia do księgi wieczystej aby
    zabezpieczyć się przed podobna sytuacja?

    -> http://usenet.pomocprawna.info