  • From: "Phobos" <d...@y...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Doświadczenie
    Date: Tue, 25 Jun 2002 23:15:37 +0200

    Witam grupowiczów!

    Mam za sobą elektronikę na polibudzie we Wrocławiu (ostatni rok 7 lat temu)
    i w tym czasie za wszelką cenę chciałem nabrać doświadczenia praktycznego w
    tym kierunku nie imając się bardzo różnych zajęć związanych z tym
    kierunkiem. Służyłem swoją pomocą w kilku przedsiębiąrstwach, mając
    nadzieję, że zyskam przez to niezbędne doświadczenie w zawodzie. Często
    wykonywałem różne prace (warte kilkaset złotych) za darmo. Nie myliłem się,
    przydało się...
    Czy kierunek prawa opiera się na podobnych zasadach?
    Czy student prawa (i aplikant) chce nabierać doświadczenia uczestnicząc w
    rozprawach sądowych bezinteresownie?

    Pozdrawiam
    Darek