  • 21. Data: 2009-05-21 19:03:17
    Temat: Re: Dostęp do parkingu dla wybranych?
    Od: "krzymek" <k...@t...pl>

    > A jesli ktos pracuje w domu, a auto firmowe uzywa do dojazdow do pracy
    > "czasami" (firma sie na to zgodzila - a ze dojazd do pracy podlega pod
    > wyjazd sluzbowy w takiej sytuacji, to chyba sie zgodzicie)?

    Jeśli firma zgodziła się na darmowy wynajem auta dla pracownika to niech
    jeszcze opłaci miejsce parkingowe.

    > Ogolnie glupi przepis - powinni dac mozliwosc rejestrowania auta do danego
    > mieszkania (ofc max 1 auto na numer mieszkania, aby zarejestrowac trzeba
    > byc wlascicielem mieszkania+czlonkiem spoldzielni itp)

    No głupi, nawet w nowo budowanych blokach mieszkalnych jest obowiązek
    zapewnienia 0,7 miejsca na mieszkanie (może ktoś przytoczy przepis). Więc
    gdzie jest miejsce dla dla tych 0,3 auta, gdzie jest parking dla gości na
    osiedlach ? Bo nawet jeśli jest to i tak zajęty przez mieszkańców.
    --
    ---==[ krzymek ]==---

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    4094 (20090521) __________

  • 22. Data: 2009-05-21 19:11:57
    Od: Daniel 'Rogaś' Rogiński <r...@N...pl>

    krzymek pisze:

    > Jeśli firma zgodziła się na darmowy wynajem auta dla pracownika to niech
    > jeszcze opłaci miejsce parkingowe.

    Ok - jedno z aut mam na leasing w JDG... Hmm, za miejsce mogę płacić -
    nie problem, niech to umożliwią... ale oni chcą aby wszyscy składaki sie
    na parking dla określonej grupy...

    --
    z pozdrowieniami
    Daniel Rogiński

  • 23. Data: 2009-05-21 19:27:29
    Od: "krzymek" <k...@t...pl>

    > Ok - jedno z aut mam na leasing w JDG... Hmm, za miejsce mogę płacić - nie
    > problem, niech to umożliwią...

    Spółdzielnia mieszkaniowa nie musi Ci umożliwac parkowania auta firmowego.
    Przyjechałeś tym autem pod dom postaw go gdzie możesz nie łamiąc przepisów
    (sam musisz znależć miejsce).

    >ale oni chcą aby wszyscy składaki sie na parking dla określonej grupy...

    U mnie funkcjonuje parking społeczny, niestety nie ma wolnych miejsc a
    bardzo chciałbym tam stawiać auto. Jest to teren ogrodzony, zamknięty,
    opłaty niskie ponoszą tylko parkujący.

  • 24. Data: 2009-05-21 19:40:45
    Od: przypadek <p...@g...pl>

    On 21 Maj, 18:02, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > I równo wszyscy nie mogą wjechać co nie spełniają określonych kryteriów :)

    Pytanie jest takie: czy te kryteria ustalane przez Spółdzielnię, czy
    wspólnotę mieszkaniową mogą być zupełnie dowolne? Nie użyję tu
    przykładu kobiety/mężczyźni bo proste przepisy antydyskryminacyjne da
    się łatwo skądś wywieźć, ale dajmy na to jeśli 2/3 spółdzielców ma
    psy, a 1/3 koty, to psiarze mogą postawić jako kryterium posiadanie
    psa i w ten sposób de facto pozbawić prawa parkowania kociej
    mniejszości? Bo ma to podobny sens jak wymaganie zarejestrowania
    samochodu pod określonym adresem...

  • 25. Data: 2009-05-21 20:20:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Daniel 'Rogaś' Rogiński" <r...@N...pl> napisał w
    wiadomości news:gv3lkf$vaj$1@achot.icm.edu.pl...

    Trzeba zatem zmienić zarząd albo zwołać nadzwyczajne walne zgromadzenie
    członków i uchwałą zobowiązać zarząd do uchylenia zarządzenia i wydania
    kluczy wszystkim mieszkańcom. Bo sam szlaban może być i niezłym pomysłem,
    tylko faktycznie nie rozumiem, co do możliwości korzystania z parkingu ma
    posiadanie lub nie zarejestrowanego na siebie pojazdu.

  • 26. Data: 2009-05-21 20:49:48
    Od: przypadek <p...@g...pl>

    On 21 Maj, 22:20, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
> [...]
    > tylko faktycznie nie rozumiem, co do możliwości korzystania z parkingu ma
    > posiadanie lub nie zarejestrowanego na siebie pojazdu.

    A co jeśli nawet rzeczywista większość spółdzielców uchwali, że jakaś
    dowolnie wyznaczona mniejszość nie ma prawa?

  • 27. Data: 2009-05-21 21:46:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "przypadek" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > A co jeśli nawet rzeczywista większość spółdzielców uchwali, że jakaś
    > dowolnie wyznaczona mniejszość nie ma prawa?

    Zostaje sąd. W mojej cenie wszyscy członkowie spółdzielni powinni mieć
    dostęp do jej infrastruktury w równym zakresie. A jeśli już spółdzielnia
    koniecznie chce niektórym tylko spośród członków wynająć parking, to
    powinna z tego tytułu pobierać opłaty. Inaczej jest to działanie na szkodę
    pozostałych, a tym samym interesów spółdzielni. N upartego dałoby się nawet
    próbować forsowanie przestępstwa.

  • 28. Data: 2009-05-22 06:24:33
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Zostaje sąd. W mojej cenie wszyscy członkowie spółdzielni powinni mieć
    > dostęp do jej infrastruktury w równym zakresie.

    a skad zalozenie, ze wszyscy tam mieszkajacy sa czlonkami spoldzielni, skad
    zalozenie ze pytajacy jest jej czlonkiem?

  • 29. Data: 2009-05-22 07:38:45
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "Sebcio" <s...@n...net> napisał w wiadomości

    > Ale to nie jest Twój parking, tylko spółdzielni.

    A on przypadkiem nie jest członkiem spółdzielni?

  • 30. Data: 2009-05-22 07:43:50
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "krzymek" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Takie mamy prawo, kończysz prace i zostawiasz wszystko co firmowe i
    > użytkujesz prywatne. Nawet jak jesteś jej właścicielem.

    Bredzisz jak potłuczony.
    Komórkę i laptopa też musi zostawić? :>
    A jak auto ma w leasingu to po pracy powinien odwozić je do siedziby
    leasingodawcy (w końcu leasingodawca jest jego prawowitym właścicielem)?

    > Teraz odpowiedz na pytanie, dlaczego spółdzielnia mieszkaniowa ma dawać
    > Ci miejsce na Twoje służbowe auto. Które nijak się ma do miejsca Twojego
    > zamieszkania/zameldowania.

    A co ma piernik do wiatraka? Jest jego użytkownikiem. Nie musi być
    właścicielem.